دفاع محکم دو ستاره معروف از محمد صلاح


سرویس خبر شماره: 2020125
20 مه 1403 ساعت 7:40 ق.ظ.
1.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

فابیو کاروالیو و ریو فردیناند به انتقاد از محمد صلاح واکنش نشان دادند و از این ستاره مصری دفاع کردند.

دفاع محکم دو ستاره معروف از محمد صلاح

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرام سونس اسطوره لیورپول پس از درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در حاشیه دیدار مقابل وستهام یونایتد، به انتقاد از ستاره مصری پرداخت و گفت صلاح خودخواه ترین بازیکنی است که تا به حال داشته است. مشاهده گردید. .

اما پس از این اظهارات، فابیو کاروالیو در کنار صلاح ایستاد و از کمک های او به هم تیمی هایش به ویژه بازیکنان جدید تمجید کرد. کاروالیو 21 ساله در مصاحبه ای با روزنامه لیورپول اکو گفتصلاح از زمان ورودم همیشه به من توصیه های خوبی کرده است، نه تنها به من، بلکه به همه بازیکنان جوان.

این بازیکن پرتغالی افزود: وقتی او سخت کوشی شما را در داخل یا خارج از زمین احساس می کند، از شما قدردانی می کند و شما را زیر بال خود می گیرد. او خیلی به من کمک کرد.

کاروالیو فصل گذشته فرصت زیادی برای بازی در کنار صلاح پیدا نکرد و در این فصل به لایپزیگ آلمان و هال سیتی انگلیس قرض داده شد. با این حال، انتظار می رود که او به لیورپول بازگردد و احتمالا دقایق بیشتری را در حضور سرمربی آینده لیورپول که احتمالا آرنه اسلات خواهد بود، بازی کند.

در همین حال، صلاح پیشنهادهای وسوسه انگیزی از لیگ عربستان دارد، اما رسانه ها پیش بینی می کنند که او فصل آینده در لیورپول می ماند تا کاروالیو به احتمال زیاد فرصت بازی در کنار او را پیدا کند.

2017366

البته بعد از صحبت های سونس، کاروالیو تنها کسی نبود که از صلاح دفاع کرد و ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد نیز در این باره صحبت کرد.: فکر می کنم اخیراً مورد بی احترامی منتقدان قرار گرفته است. نمی‌دانم چگونه می‌توان درباره اینکه آیا او بازیکنی در کلاس جهانی بود در طول دوران حضورش در لیورپول، بحثی وجود داشت.

فردیناند ادامه داد: او عناوین مختلفی را کسب کرد و در تورنمنت های بزرگ تعیین کننده بود و مرتباً در بالاترین سطح قرار می گرفت. سطح او ممکن است در این فصل کاهش یافته باشد، اما او همچنان در کلاس جهانی باقی مانده است.

توجه داشته باشید که صلاح در این فصل در 42 بازی 25 گل زده و 14 پاس گل داده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی