شوک بزرگ داماش در برابر رویای مسجد سلیمان


سرویس خبر شماره: 2020126
20 مه 1403 ساعت 7:55 ق.ظ.
829 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کمتر کسی تصور می کرد دو گروه داماش مقابل نفت در مسجد سلیمان پیش بیفتند اما به راحتی دو امتیاز این دیدار را واگذار کردند.

شوک بزرگ داماش در برابر رویای مسجد سلیمان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پیروزی رویایی هفته گذشته مقابل شهر شیراز، داماش گیلان که با مشکلات زیادی مواجه است، مسیر پرماجرا تا مسجد سلیمان را طی کرد.

شاگردان ابراهیم اشکش منتظر تیم انتهای جدولی بودند و به پیروزی و ادامه شانس خود برای حضور در کورس صعود به لیگ برتر امیدوار بودند. اما علی نظرمحمدی معادلات را کاملا با شاگردانش اشتباه گرفت.

2019898

می توان گفت هیچکس تصور نمی کرد که داماش در یک نیمه با دو گل در خانه حریف از نفت مسجد سلیمان پیشی بگیرد، حتی خود داماش و شاید همین عدم اعتماد به نفس و جوانی بازیکنان رشتی باشد که گل متفاوتی را به ثمر رساندند. نیمه دوم و با یک پیروزی شیرین به میدان رفتند و در کمال تعجب به تساوی رضایت دادند.

داماش که همچنان امیدهای خود را برای بقا در لیگ دسته اول ادامه می دهد، هرچند در این دیدار به یک امتیاز بسنده کرد، اما هواداران این تیم منتظر بازگشت امیدوارکننده و آماده سازی برای دیدار خانگی هفته آینده مقابل نفت مسجد سلیمان بودند. . ولی داماش و علی نظرمحمدی در این دیدار یک امتیاز طلایی را به دست آوردند; امتیازی که مطمئناً در هفته های پایانی ارزش طلا را خواهد داشت و به بقای این تیم کمک می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی