ده روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کردم!


سرویس خبر شماره: 2019373
17 مه 1403 در 01:25
492 امتیاز خبر

1نقطه نظر

پس از تساوی مقابل یوونتوس، دنیل دروسی مدعی شد که از ماسیمیلیانو آلگری برای بازگشت او به بایر لورکوزن درخواست کرده است.

ده روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کردم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جالوروسی با شکست دو بر صفر در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، عصر امروز مقابل یوونتوس به تساوی یک بر یک دست یافت. آنها پنجشنبه در بازی برگشت در بای آرنا میهمان لورکوزن هستند و دروسی تاکید کرد که تیمش باید بازی امشب را فراموش کند و میزبان لورکوزن باشد.

نتیجه امشب؟
فکر می کنم بازی خوبی داشتیم و اگر فکر کنیم 48 ساعت پیش بازی بسیار نزدیکی داشتیم که تا آخرین لحظه جنگیدیم، نتیجه امشب قابل درک تر خواهد بود.

آیا از قرعه کشی راضی هستید؟
ما از تساوی خیلی راضی نیستیم، اما با توجه به نگرش تیم که از مبارزه و سبک بازی خود دست نمی کشد، از عملکرد امشب راضی هستم.

2018713

آیا شما شایسته پیروزی بودید؟
من نمی دانم. امیدوارم ما می توانستیم پیروز شویم، اما آنها هم می توانستند. این یک شانس است. یووه بازیکنان استثنایی دارد و آنها نیز شایسته تقدیر هستند.

آیا دیبالا مصدوم است؟
او کمی احساس درد کرد و به ما گفت که چیز جدی نیست، اما منتظر ارزیابی ها و آزمایشات پزشکان باشید. نباید خیلی بد باشه

آیا امیدی به صعود در بازی برگشت با لورکوزن داری؟
قطعا. اگر 28 دقیقه ابتدایی بازی را تماشا کنید، می بینید که موقعیت های هجومی زیادی داشتیم. ما در مجموع 68 درصد مالکیت توپ و موقعیت های عالی گلزنی داشتیم.

می توانیم در بازی برگشت در خانه آنها را غافلگیر کنیم. نیازی به عجله نیست. اینطور نیست که باید پنج گل را رها کنیم، فقط دو گل است. امشب از آلگری راهنمایی خواستم و او به من گفت که می توانی در دقیقه 60 گل اول را بزنی و سپس بازگشتت را کامل کنی.

مجله اخبار فوتبال خارجی