ده روسی: عکس مسابقه امروز را قاب می کنم!


سرویس خبر شماره: 1996154
30 ژانویه 1402 در 11:19 ب.ظ.
1.8K |

0نقطه نظر

دانیله دی روسی، سرمربی رم، پس از پیروزی مقابل هلاس ورونا در اولین تجربه سرمربیگری جالوروسی، این دیدار را یکی از بهترین خاطرات زندگی خود دانست.

ده روسی: عکس مسابقه امروز را قاب می کنم!

به گزارش “ورش سه”، رم در اولین دیدار با سرمربی جدید المپیکو موفق شد با نتیجه 2-1 هلاس ورونا را شکست دهد. با وجود اینکه هواداران رم آماده استقبال از اسطوره خود به عنوان سرمربی بودند، جو در سکوهای المپیک متشنج بود. چرا که هواداران از رفتن مورینیو ناراضی بودند و در برخی موارد بازیکنان تیم را هو می کردند. با این حال ده روس پس از پایان بازی از شرایط تیم خود راضی بودند.

اولین مسیر رم را تجربه می کنید؟
“خوب بود. وقتی برای تماشای مسابقات به اینجا آمدم، حتی زمانی که در شهر قدم می زدم، همیشه عشق هواداران را احساس می کردم. این نقش دیگر برای من است، بنابراین با وجود اینکه از پذیرش آن بسیار عصبی هستم. من احساساتی بودم، فشار زیادی وجود داشت زیرا باید تلاش می کردم تا نتایج خوبی بگیرم. در طول بازی شنیدم که هواداران نام من را فریاد می زدند و نمی توانستم بیشتر از این خوشحال باشم.”

1981213

آرایش جدید 4-3-2-1 خوب کار می کند و خلاقیت بیشتری در حمله می دهد؟
نیمه اول را خیلی دوست داشتم، اما اگر همان حرکات را بدون سرعت مناسب، بدون حرکت سریع توپ و بدون اینکه به خاطر بیاورید چرا این کار را انجام می‌دهید، تکرار کنید، به دنبال دردسر هستید.

آیا دیبالا دوباره مصدوم شد؟
پائولو قبل از مسابقه چیزی در عضله خود احساس کرد، اما جدی نبود. در طول مسابقه او احساس کرد که حرکت کردن کمی دشوارتر است و بهتر است او را هل ندهیم. او گفت که چیز جدی نیست. ممکن است اسپینازولا داشته باشد. کمی آسیب بیشتر، اما باز هم چیز جدی نیست.”

مالکیت توپ بیشتر از قبل؟
“من فکر می کنم شما باید توپ را کنترل کنید و بنابراین بر بازی مسلط شوید، این یکی از اولین چیزهایی است که نسبت به قبل روی آن کار کردیم تا تغییر دهیم. با این حال، باید آن را سریع انجام دهیم. مالکیت بدون ریتم مانند “خواب رفتن است.” به این ترتیب ما بیش از حد قابل پیش‌بینی می‌شویم، حریفان به خوبی آماده هستند و می‌دانند اگر توپ را به سرعت حرکت ندهیم چگونه به ما پاس بدهند.”

بعد از پیروزی به دیدن هواداران کوراسود رفتید؟
“این یکی از آن لحظاتی است که در قاب عکس من باقی می ماند. سال ها پیش به شوخی گفتم که بزرگترین پشیمانی ام این بود که فقط یک بار در رم داشتم. حالا به نظر می رسد که “دومین کار به من داده شد و خواهیم دید. چقدر طول می کشد. طول می کشد؟
من باید از محبت این افراد لذت ببرم، اما باید صد در صد کار کنم، زیرا آنها هرگز نمی گذارند فراموش کنم که 20 سال با هم زندگی کردیم. برای من کاملاً عادی بود که به آنجا بروم و از آنها برای ادای احترام تشکر کنم.
ما باید در اینجا پیروزی ها را جشن بگیریم و شور و شوق را دوباره خلق کنیم. با وجود اینکه تیم در 25 دقیقه آخر خیلی خوب بازی نکرد، آنها قلب، عزم راسخ نشان دادند و به نتیجه رسیدند.”

مجله اخبار فوتبال خارجی