دوست دارم دربی قبل از جام جهانی برگزار شود/ هیچ وقت مسابقات را پیش بینی نمی کنم

درباره دیدار مقابل مس کرمان و مس کرمان و رفتن به تعطیلات با صدر ناشنی چه صحبتی دارید؟

من اصلا موافق نیستم که بازیکنان ما مشکل بدنی داشته باشند زیرا مربیان حرفه ای بالاتر از ما هستند و با تیم ما کار می کنند و از نظر برنامه ریزی طوری عمل می کنند که ما را کنترل می کنند و ما به شدت بر بدن، تغذیه و آسیب دیدگی نظارت می کنیم. از شرایط بازیکنان غافل نیست و آنها را در فرم مناسب قرار می دهد

گلسیانی مدافع پرسپولیس درباره دیدار با مس رفسنجان به سوالات پاسخ داد.

گاهی اوقات مهم فقط برد و گرفتن سه امتیاز است. ما دو نیمه متفاوت مقابل حریف داشتیم بنابراین در نیمه اول سعی کردیم با کنترل توپ و زمین موقعیت های گلزنی ایجاد کنیم و به آنچه می خواستیم رسیدیم اما در نیمه دوم ضدحمله و دفاع ادامه داشت. دستور کار ما شخصا معتقدم که ما به تعادل نیاز داریم و با توجه به این دو الگو باید سعی کنیم 90 دقیقه یکسان بازی نکنیم. و هیچ بازی آسانی وجود ندارد، به همین دلیل است که سه امتیاز به هیچ وجه به راحتی به دست نمی آید و مربی باید بهترین استراتژی را در هر بازی انتخاب کند.

بله، من هم فکر می کنم اگر دربی قبل از جام جهانی برگزار می شد بهتر بود، اما به هر حال تصمیم گیرندگان مسئول برگزاری لیگ هستند و تصمیم گرفتند دربی را بعد از جام جهانی برگزار کنند. با این حال مشکلی نیست و ما با تمام وجود در دربی بازی خواهیم کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

گلسیانی: دوست دارم دربی قبل از جام جهانی برگزار شود/ هیچ وقت مسابقات را پیش بینی نمی کنم

چرا مقابل مس رفسنجان با حداقل فاصله پیروز شدی و به سختی پیروز شدی؟

پرسپولیسی ها گلایه دارند که بازیکنان با شرایط بدنی مطلوب فاصله دارند و به همین دلیل 90 دقیقه نمی توانند به دروازه حریف حمله کنند.

بازی بعدی ما مقابل ملوان خارج از خانه خواهد بود، بنابراین بازی آسانی نخواهد بود. من شخصاً هرگز مسابقات را پیش بینی نمی کنم زیرا نمی توانم. برای من همه مسابقات برابر هستند زیرا باید پیروز شوید و با اشتیاق زیاد بازی کنید و بازی را با سه امتیاز به نفع خود به پایان برسانید. در بازی با مس کرمان قطعا پیروزی در دستور کار ما قرار دارد، بنابراین با نیت سه امتیاز این بازی خانگی بازی خواهیم کرد تا با دست پر زمین را ترک کنیم و با حداکثری به استقبال تعطیلات ناشی از جام جهانی برویم. نکته ها. بیا بریم.

به نظر شما بهتر نیست دربی پایتخت قبل از جام جهانی برگزار شود؟