دو خواسته غیرقابل قبول از دمبله بارسلونا

اخیراً ادعا شده بود که بارسا با مدیر برنامه دمبله تماس گرفته است که تکذیب شده است. برخی از رسانه ها گزارش داده اند که دمبله به هم تیمی هایش اعتراف کرده است که قصد دارد آن را تمدید کند.


سرویس خبر شماره: 1817465 |
11 فروردين 1401 ساعت 22:17 |
2,893 امتیاز خبر|

0نظرات

ادعای آلچرینگیتو:

به نقل از El Chiringuito، موضع بارسا در مورد دمبله تغییر نکرده است. ستاره فرانسوی 16 میلیون یورو دستمزد می خواهد، اما پیشنهاد بارسا تنها هشت میلیون یورو است. بارسا خواهان تمدید 5 ساله است اما دمبله تنها مایل به تمدید آن برای دو سال دیگر است. اختلافات بین دو طرف همچنان پابرجاست و با ادامه این روند، دمبله با وجود اشتیاق درونی، چاره ای جز جدایی نخواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دمبله در ژانویه تهدید به کاهش دستمزد یا انتقال به باشگاه دیگری شد، اما موسی سیسوکو، مدیر دمبله، اعلام کرد که مشتری او تا پایان فصل برای بارسا بازی خواهد کرد و از تمدید آن خودداری کرد. دو طرف.

عثمان دمبله و بارسلونا همچنان بر سر تمدید قرارداد با هم اختلاف دارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود اتمام قرارداد 5 ساله او در فصل تابستان آینده، آینده عثمان دمبله در بارسلونا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و جدایی او نهایی نشده است. اگرچه مذاکرات طولانی بین دو طرف در ژانویه شکست خورد، اما خود این بازیکن پس از پایان قراردادش در ژوئن، مایل بود در نیوکمپ بماند، حرکتی که باشگاه را امیدوار کرد.