من می خواهم به ایتالیا برگردم. بارسا با ژاوی تغییر کرد

پدر و گاو:“من عاشق پدرم هستم، او مانند اینیستا با توپ می رقصد. اولین باری که یک گاو را در تمرین بارسا دیدم، فکر کردم، “اوه، این مرد بازیکن خاصی خواهد شد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

انتقاد از کومان و حمایت از ژاوی: کومان به من بی احترامی کرد. با این حال، لاپورتا تصمیم بزرگی گرفت و ژاوی هرناندز را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد و اکنون بارسا کاملاً متفاوت به نظر می رسد.

هافبک بوسنیایی بشیکتاش با اشاره به علاقه اش به ایتالیا به روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گفت: ایتالیا خانه دوم من است. ناکامی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی 2022 مرا تحت تأثیر قرار داد، زیرا من ایتالیایی هستم. راستش دلم برای ایتالیا تنگ شده و خیلی خوشحالم که برگشتم. من دو بار از یوونتوس تماس گرفتم اما در نهایت توافقی حاصل نشد. برای من پول مهم نبود، حتی الان هم دوست دارم در یک پروژه مهم باشم و اسکودتو را ببرم. تشنه موفقیت هستم، بازیکن باتجربه ای هستم و تقریبا 700 بازی در کارنامه ام دارم. فکر می کنم می توانم به اهداف بزرگ برسم.»

میرالم پیانیچ مشتاق بازگشت به فوتبال ایتالیا است. او همچنین از تصمیم رهبران بارسا برای انتخاب ژاوی به جای رونالد کومان تمجید کرد.

میرالم پیانیچ که در تابستان 2020 پس از چهار فصل موفق در یوونتوس در ازای آرتور ملو به بارسلونا پیوست، در اولین فصل حضورش در کاتالان ها عملکرد خوبی برای او نداشت. کاتالان ها قرارداد دارند و در نهایت راهی بشیکتاش شدند. بوقلمون. ، تابستان گذشته به صورت قرضی یک ساله.

انتقاد از مکس آلگری سرمربی یوونتوس در ایتالیا: به نظر من، همه این بررسی ها مضحک به نظر می رسند. من برای آلگری به عنوان یک مربی و به عنوان یک شخص احترام زیادی قائلم. من فکر می کنم که او برای یوونتوس مناسب است و نتایج نشان می دهد که او تیم را به حالت اولیه بازگردانده است.”


سرویس خبر شماره: 1817493 |
11 جولای 1401 22:45 |
6,135 امتیاز خبر|

1نظرات

میرالم پیانیچ: