نکونام: تیم نساجی آماده خفه شدن است

وی ادامه داد: می دانیم نساجی بازیکنان باکیفیتی دارد و دوست خوبمان ساکت الهامی تیم خوبی را آماده کرده است. تبریک به گروه نساجی بابت داشتن چنین تیمی و خسته نباشید هم و خدا رحمت کند آقای حدادیان که این تیم خوب را جمع کردند. امیدوارم ورزشگاه شهید وطنی هر چه زودتر آماده شود تا نساجی را در آنجا جای دهد و مردم قائمشهر از نزدیک شاهد بازی ها باشند.

وی یادآور شد: می دانیم که مثل همه بازی ها در بازی فردا هم کار زیادی داریم و باید از تمام تمرکز خود استفاده کنیم. تیم ما برای لیگ قهرمانان اروپا آماده می شود و فردا باید با تمرکز زیادی در زمین حضور داشته باشیم تا عملکرد خوب و قابل قبولی ارائه دهیم و با تلاش زیاد و آمادگی روحی به نتیجه مطلوب برسیم.


سرویس خبر شماره: 1817492 |
11 فروردين 1401 ساعت 22:15 |
401 امتیاز خبر|

0نظرات

بازی سخت و مهمی پیش روی آسیا داریم.

سرمربی فولاد خوزستان در دیدار مقابل نساجی رقابت سختی را پیش رو دارد.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: امیدوارم با سلامت کامل به لیگ قهرمانان آسیا برویم. فردا بازی سخت و مهمی برای ماست اما با توجه به تمریناتی که داشتیم آماده هستیم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه لازم را بگیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد نکونام در بیانیه ای پیش از بازی با نساجی مازندران ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و شادی برای مردم ایران، گفت: فردا اولین بازی سال جدید را با یک بازی داریم. تیم و شخصیت خوب، قابل احترام.» ما به رقابت می رویم که یکی از بازی های سخت ماست.

سرمربی فولاد اضافه کرد: خوشحالیم که در جوار حرم امام رضا (ع) و شهر مشهد بازی می کنیم اما در فوتبال حرفه ای یک نقطه وجود دارد که همه تیم ها و همه شهرها ورزشگاه مخصوص به خود را دارند که امیدوارم این اتفاق هم بیفتد. برای منسوجات.»

نکونام تاکید کرد: فردا با یک تیم خوب و آبرومند نساجی بازی می کنیم که فوتبال خوبی بازی می کنند و به کار خود آگاه هستند و عملکرد قابل قبولی دارند. نساجی یکی از بهترین تیم های ایران از نظر فوتبالی است و عملکرد آنها نیز موید این موضوع است. نساجی امسال توانسته فوتبال خوبی ارائه دهد.