دکتر بیژن بازی حساس را انجام داد! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2016434
4 مه 1403 ساعت 4:00 ق.ظ.
400 امتیاز خبر

0نقطه نظر

یک روز خوب برای داور لیگ برتر در خرم آباد؛

بیژن حیدری داور سرشناس فوتبال کشور در ورزشگاه تختی خرم آباد روزهای خوبی را سپری کرد.

دکتر بیژن بازی حساس را انجام داد!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قضاوت دیدار حساس تیم های خیبر خرم آباد و دریا بابل که نتیجه آن نقش تعیین کننده ای در معرفی تیم های صعود کننده به لیگ برتر داشت، به بیژن حیدری سپرده شد. که این داور باتجربه بدون حرف و حدیث سوت را گرفت.

این دیدار که پرگل ترین بازی جاری لیگ آزادگان لقب گرفت، کم گلی نبود اما حیدری در نیمه حساس دوم بازی تصمیم قاطعی گرفت. او یک بار در دقیقه 75، میلاد ابطحی بازیکن دریا را با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد تا تیمی که تا آن دقیقه به تساوی کشیده شده بود، 10 نفره شد. اما شاگردان سید عباسی اغوا نشدند و با همین عدد گل زیبایی وارد دروازه کروش ملکی کردند.

اما نکته حساس قضاوت حیدری در این دیدار اعلام پنالتی به سود خیبر در دقایق تلف شده بازی بود. جایی که حمیدرضا طاهرخانی بازیکن کوچک تیم خیبر در حین کنترل توپ در محوطه جریمه دریا روی زمین افتاد و حیدری یک پنالتی را سوت زد.

2013925
2013926

اگرچه در این صحنه بازیکن باتجربه شمالی ها در اعتراض به تصمیم داور قصد داشت تیمش را از زمین خارج کند اما داود سیدعباسی با فریادهای خود این تصمیم را ممنوع کرد تا ثابت کند سرمربی دریا به نظر داور برای اعلام این پنالتی احترام گذاشته است. .

با این حال خیبری ها اگرچه فکر می کردند بیژن حیدری پنالتی اواسط بازی را به نفع خود نادیده گرفته است، اما در مجموع قضاوت خوبی از خود نشان داد، بنابراین اهمیت حضور داوران مجرب در هفته های پایانی از همان بازی اول لیگ دسته یک بیش از پیش آشکار خواهد شد.

عکس: رضا بیرانوند

مجله اخبار فوتبال داخلی