هوادار منچستریونایتد “عمیقا شرمنده” به دلیل جریمه و محرومیت او به دلیل شعار تراژدی در جدال مقابل لیورپول – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد


یکی از هواداران منچستریونایتد در دادگاه گفت که از اقدامات خود بسیار خجالت می‌کشد، پس از اینکه در حال شرکت در شعارهای تراژدی و انجام حرکات زشت با هدف هواداران لیورپول هنگام دیدار دو طرف در 17 مارس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، گرفتار شد.

یونایتد در جریان یک تساوی تپنده در اولدترافورد تساوی 4-3 را برد.

با این حال، این برد تا حدودی با برخی حوادث تراژدی سرایی لکه دار شد.

بی‌بی‌سی گزارش می‌دهد که مایکل اوری، 45 ساله، صبح روز دوشنبه با حضور در دادگاه منچستر و سالفورد، به جرم نقض نظم عمومی اعتراف کرد.

اوری، یک کارگر صنعت ساختمان، در حال تمسخر هواداران لیورپول با حرکات توهین آمیز مربوط به فاجعه های ورزشگاه هیلزبورو و هیزل دستگیر شد.

فیلم این فرد در رسانه‌های اجتماعی پخش شد و به‌طور قابل‌توجهی باعث ناراحتی هواداران یونایتد و لیورپول شد.

زمانی که او در دادگاه حاضر شد، اوری گفت که از کاری که انجام داده شرمنده است و از طرفداران یونایتد خواسته است که از نمونه او درس بگیرند.

او به دادگاه منچستر گفت: “فقط می خواهم تکرار کنم که عمیقا متاسفم و واقعا از کاری که انجام دادم پشیمان هستم.”

“من شرمنده و شرمنده هستم. همه کسانی که من را می شناسند واضح است که این را نیز احساس کرده اند.

اوری ادامه داد: «این فقط یک موقعیت دشوار است. ای کاش هرگز این اتفاق نمی افتاد. من به شدت پشیمانم.»

امیدوارم دیگران به اتفاقاتی که برای من افتاده نگاه کنند و قبل از انجام کاری در بازی‌های فوتبال دو بار فکر کنند.»

او به پرداخت 800 پوند جریمه نقدی و سه سال محرومیت از فوتبال محکوم شد. این مرد همچنین پس از اعتراف به جرم، به پرداخت 320 پوند هزینه اضافی و 85 پوند هزینه دادرسی محکوم شد.

علاوه بر این، به هوادار یونایتد دستور داده شد تا پاسپورت خود را در زمانی که بازی های خاصی در خارج از بریتانیا برگزار می شد، تحویل دهد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/23/man-united-fan-deeply-ashamed-as-hes-fined-and-banned-for-tragedy-chanting-in-clash-vs-liverpool-279248/ منبع: