دیمیتار برباتوف اصرار دارد که جیدون سانچو باید پاسخگوی مبارزاتش در منچستریونایتد باشد – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

برباتوف گفت که امیدوار است سانچو فصل آینده فصل بهتری داشته باشد.

این چیزی است که آنها باید در زمین تمرین به آن پی ببرند. خود سانچو باید ببیند و روی چیزهایی که گم شده کار کند. من دوست دارم که او بماند زیرا در ذهن من، او می تواند بسیار بسیار بهتر تولید کند.

با کاهش ووت وهورست به بازی‌های تعویضی و در غیاب مارکوس راشفورد به دلیل مصدومیت، سانچو مجموعه‌ای از بازی‌ها را جمع‌آوری کرده است، اما تنها توانسته درخشش‌هایی از آنچه می‌تواند انجام دهد را نشان دهد.

در بازی های اخیر یونایتد مقابل سویا در اولدترافورد و ناتینگهام فارست در سیتی گراوند، سانچو از قانع کننده بودن فاصله زیادی داشت.


دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد اظهار داشت که جیدون سانچو باید به درون خود نگاه کند و این سوال را مطرح کند که چرا در اولدترافورد پاهایش را پیدا نکرده است.

این بازیکن بلغاری وضعیت مرد انگلیسی را با زمانی که برای اولین بار به یونایتد آمد مقایسه کرد. برباتوف دو دوره خوب زیر نظر سر الکس فرگوسن داشت اما در سومین دوره حضورش در این باشگاه واقعاً منفجر شد.

برباتوف در آن فصل در مقابل لیورپول هت تریک کرد و در مقابل بلکبرن نیز 5 گل شگفت انگیز به ثمر رساند. او با 20 گل به عنوان برترین گلزن لیگ برتر به پایان رسید.

هواداران یونایتد امیدوارند که حق با برباتوف باشد و سانچو به زودی شروع به ثبت نام خود کند. در حال حاضر، این بازیکن 23 ساله تحت فشار زیادی نیست، اما همانطور که فوتبال بارها ثابت کرده است، همه چیز می تواند به سرعت تغییر کند. سانچو باید خیلی زود شروع به تولید کالاها کند.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/04/20/dimitar-berbatov-insists-that-jadon-sancho-must-take-accountability-for-his-man-united-struggles-262815/ منبع:

سانچو در تابستان 2021 به یونایتد پیوست اما برای احیای فرم خود برای بوروسیا دورتموند در انگلیس تلاش کرده است.

به گفته برباتوف، که با هدفدر حالی که کادر مربیگری یونایتد تلاش می کند تا بهترین ها را در سانچو به نمایش بگذارد، بازیکن باید برای تعیین بهترین راه برای پیشرفت تلاش کند.

“چرا این اتفاق نمی افتد؟ او هم باید جواب ها را بدهد. او یک استعداد است و توانایی دریبلینگ، ترفندهای درون کیف، سرعت، می تواند گلزنی کند و پاس بدهد. چه چیزی جا افتاده؟

“با او [Sancho] در سمت چپ و آنتونی در سمت راست شما سرعت دارید، شما دارید [Marcus] راشفورد، شما مارسیال را دارید، این یک استخر استعداد است.

با برخی از آنها، حتی اگر پنج سال بمانید، کار درستی نیست. من جوابی ندارم فقط در آن دوره برای من اتفاق افتاد. امیدوارم چون در مورد سانچو صحبت کردیم فصل سوم او خوش شانس باشد.»

این مرد 42 ساله افزود: «این یک مثال عالی است. چون او هست [Sancho] در فصل دوم او و من بهترین هایم را در فصل سوم دارم. پس بیایید امیدوار باشیم که نفر سوم بهترین بازی او باشد. فکر می‌کنم برخی از بازیکنان به زمان بیشتری نیاز دارند، برخی دیگر نه چندان.