رئال مادرید راحت امباپه – بارسلونا ممکن نیست!

علاوه بر این، علاقه شدید و عمومی به رئال مادرید را می توان یکی دیگر از موانع اصلی انتقال کیلیان امباپه به بارسلونا دانست. این مهاجم فرانسوی در گذشته بارها تمایل خود را برای پوشیدن رئال مادرید با عناوین مختلف ابراز کرده بود و در واقع تنها در صورت پوشیدن پیراهن تیم اسپانیایی پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد. با وجود اخبار و شایعات امروز، سران رئال مادرید به خوبی می دانند که انتقال کیلیان امباپه به بارسلونا امکان پذیر نیست و همچنان روی جذب این ستاره ارزشمند تمرکز کرده اند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد که احتمال انتقال کیلیان امباپه به بارسلونا وجود دارد. البته در حال حاضر ستاره فرانسوی تنها می خواهد با مدیران بارسلونا ملاقات کند و حرفه ای بودن آنها را بشنود. با این حال، این بدان معنا نیست که بارسلونا انتخاب اول اوست، به عنوان مثال، کیلیان امباپه در سال 2017 با لیورپول و منچسترسیتی از جمله پپ گواردیولا دیدار کرد و در نهایت ترجیح داد به پاری سن ژرمن برود. البته اضافه شدن نام بارسلونا به تیم های خواهان کیلیان امباپه نیز باعث نگرانی هواداران رئال مادرید شده است.

بدون شک امکان انتقال کیلیان امباپه ستاره فرانسوی از پاری سن ژرمن به بارسلونا وجود ندارد.

اما اسپورت مدعی است که شرایط مالی سخت بارسلونا به آنها اجازه نمی دهد بازیکنی در اندازه کیلیان امباپه بخرند. ستاره فرانسوی دستمزد ناخالص حداقل 60 میلیون یورو در هر فصل می خواهد و البته رئال مادرید رقمی حداقل 50 میلیونی را به عنوان پاداش نقل و انتقالات برای کیلیان امباپه ارائه خواهد کرد. پرداخت چنین ارقامی برای بارسلونا امکان پذیر نیست و می توان گفت امکان انجام چنین انتقالی در فصل تابستان آینده وجود ندارد.


سرویس خبر شماره: 1816752 |
05 فروردين 1401 ساعت 18:51 |
3,676 امتیاز خبر|

1نظرات

گلایه از مجلات ورزشی;