سال پاییز؛ فاجعه بزرگ برای بهترین دروازه بان جهان! (تصویر)

جان لوئیجی دوناروما که قبل و بعد از حذف پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا و رئال مادرید شب گذشته در پالرمو به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و در مرحله نیمه نهایی پلی آف مقابل مقدونیه شمالی قرار گرفت، جام جهانی کابوس جدیدی را تجربه کرد. جیجی دوناروما چند ماه پیش در مسابقات یورو 2020 خوش درخشید و عنوان بهترین بازیکن مسابقات را به دست آورد و نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی ایتالیا داشت. زمان جدایی از میلان و پیوستن به پاری سن ژرمن با انتقال آزاد فرا رسیده بود، اما از آن زمان همه چیز برای جیجی دوناروما به سراشیبی رفته است.

اما جیجی دوناروما که اخیرا به عنوان بهترین دروازه بان جهان انتخاب شد، نتوانست ایتالیا را از باخت 0-1 مقابل مقدونیه نجات دهد و در ثانیه های پایانی با ضربه ای تماشایی الکساندر تریکوفسکی به زمین رفت. این مدافع جوان امروز پس از گذشت تنها چند ماه از درخشش در یورو و کسب عنوان بهترین دروازه بان جهان، بدترین روزهای خود را در سطح ملی و باشگاهی سپری می کند.


سرویس خبر شماره: 1816753 |
05 فروردين 1401 ساعت 19:32 |
52,207 |

8نظرات



مجله اخبار فوتبال خارجی

این دروازه بان 23 ساله در این فصل جایی در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن ندارد و در این فصل رقابت شدیدی با کیلور ناواس داشته است. اما بدترین اتفاقی که می توانست برای او بیفتد، بازی مقابل رئال مادرید بود. در شرایطی که صعود به تیم ملی فرانسه قطعی به نظر می رسید، اشتباه جیجی دوناروما مقابل کریم بنزما منجر به گل اول رئال مادرید و در نهایت صعود دیدنی آن ها به دور بعد شد.

شرایط جان لوئیجی دوناروما در ماه های اخیر بد به بدتر شده است.