رئیس فرومر اورتون جزئیات پیشنهاد جدید عربستان برای مو صلاح را فاش کرد

یکی از مدیران سابق اورتون مدعی شده است که پیشنهاد جدیدی برای انتقال مو صلاح به لیورپول ارائه شده است.

تیم الاتحاد عربستان سعودی بیش از هشت ماه پیش تلاش کرد که این مصری را به خدمت بگیرد، اما به نظر می رسد که ممکن است حمله دیگری از خاورمیانه صورت بگیرد.

کیت واینس، مشاور فوتبال و رئیس سابق تافیس، در صحبت در پادکست The Inside Track ادعا کرده است که از جزئیات پیشنهاد جدید برای این بازیکن 31 ساله مطلع است.

او بیان کرد: در حالی که یک سال از قرارداد او با 31 سالگی باقی مانده است، اعدادی که من از منابع سعودی می شنوم حدود 70 میلیون پوند به اضافه 30 میلیون پوند دیگر است. من معتقدم که این افزودنی ها در لیگ برتر عربستان از نظر گل ها و جام ها بسیار قابل دستیابی خواهند بود.

“این عددی است که ما به آن نگاه می کنیم، که به آنها عنوان جادویی 100 میلیون پوند را می دهد. فکر می‌کنم لیورپول حق دارد از او پول نقد کند.»

بیشتر بخوانید: لیورپول می تواند با کمتر از 50 درصد از بند آزادسازی خود، جواهرات لالیگا را خریداری کند.

بیشتر بخوانید: 22 سال بزرگ که کلوپ فقط دو بار از آن استفاده کرد، می تواند در تابستان امسال به لیورپول کمک کند.

آیا لیورپول تابستان امسال به پیشنهاد سودآور عربستان برای صلاح تسلیم خواهد شد؟ بازیکنانی که از sportwetten24 استفاده می کنند ممکن است قبل از شرط بندی وضعیت خود را سنجیده باشند.

قرمزها کاملاً قاطعانه پیشنهاد 150 میلیون پوندی الاتحاد برای مصری را در سال 2023 بستند، و اگر ادعای وینس مبنی بر پیشنهاد 50 درصد کمتر درست باشد، منطقاً بعید به نظر می رسد که سلسله مراتب آنفیلد وسوسه شوند که آن را قبول کنند.

آب‌ها با این واقعیت که شماره 11 ما به‌زودی وارد آخرین سال قرارداد فعلی‌اش می‌شود، که در پایان آن به تازگی 33 ساله می‌شود، کمی گل آلود شده است، بنابراین سران سعودی ممکن است امیدوار باشند که زمان‌بندی ظریف کفه ترازو را به هم بزند. به نفع آنها

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

با این حال، اتلتیک در روزهای اخیر گزارش داد که لیورپول انتظار دارد صلاح در این تابستان در باشگاه بماند، که چند ماه دیگر به آنها فرصت می دهد تا تلاش کنند و او را متقاعد کنند که شرایط جدیدی را در مرسی ساید بنویسد.

این بازیکن 31 ساله به دلیل اختلافاتش با یورگن کلوپ در آخر هفته گذشته با انتقاداتی مواجه شده است و منصفانه است که بگوییم فرم او از ابتدای آوریل به طرز نگران کننده ای کاهش یافته است.

با این حال، نباید فراموش کرد که او در هر هفت فصل حضورش در آنفیلد حداقل 23 گل به ثمر رسانده است، ثباتی باورنکردنی که جایگزین کردن آن هر زمان که زمان جدایی او فرا برسد، بسیار دشوار خواهد بود.

بسیاری از هواداران لیورپول مطمئنا امیدوارند که صلاح به زودی قرارداد خود را تمدید کند، حتی اگر فقط برای یک سال باشد، به طوری که گمانه زنی ها در مورد آینده او در اولین پنجره نقل و انتقالات باشگاه برای سرمربی جدید آرنه اسلات و مدیر ورزشی ریچارد کاهش یابد. هیوز.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/05/wyness-new-saudi-transfer-offer-salah/ منبع: