رئیس ناپولی: حفظ عثیمان کار سختی نیست

البته علیرغم عبارات فوق، رئیس باشگاه ناپولی نیز راه را برای پیشنهادهایی که رد نمی‌شوند باز گذاشت و تاکید کرد: “با این حال، هرگز، هرگز، غیرممکن نیست. گاهی اوقات پیشنهاداتی دریافت می‌کنید که نمی‌توانید آنها را بپذیرید. رد کنید. البته سعی می کنیم عثمان را برای مدت طولانی در کنار خود نگه داریم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا ویکتور عثیمان به دلیل علاقه یونایتد و پیشنهاد خوب باشگاه (120 میلیون یورو) در پایان فصل ناپولی را ترک خواهد کرد، پاسخ داد: من در بستن قراردادهای خوب خوب هستم و با قراردادی که با ویکتور عثیمان داریم، این کار را انجام داد. نگه داشتن او در اینجا دشوار نخواهد بود.”

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی در جدیدترین مصاحبه خود اما گفت مطمئن است ستاره خط حمله این باشگاه در تابستان امسال راه به جایی نخواهد برد.

عثمان این هفته در مصاحبه ای با ESPN درباره احتمال جدایی اش از ناپولی گفت: “وقتی خوب کار می کنی، توجه باشگاه های بزرگ را به خود جلب می کنی. اینکه بتوانم علاقه این باشگاه های بزرگ را جلب کنم نشان می دهد که عملکرد خوبی داشته ام. و این به من انگیزه می‌دهد. با این حال، در حال حاضر تمرکز من روی ناپولی است و می‌خواهم به این تیم کمک کنم تا جام‌های زیادی کسب کند. در پایان فصل خواهیم دید که باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد و به من مربوط نیست.»

1804820



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ویکتور عثیمان، مهاجم 107 میلیون پوندی ناپولی امسال در بهترین فرم خود قرار دارد و در این فصل در 23 بازی 19 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است. این مهاجم نیجریه ای به همراه مارکوس راشفورد از خوش آتیه ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان هستند و چندین باشگاه بزرگ به دنبال جذب آنها هستند.


سرویس خبر شماره: 1871965
03 مارس 1401 در 23:50
276 امتیاز خبر

0نقطه نظر

با وجود پیشنهاد وسوسه انگیز منچستریونایتد

رئیس ناپولی ابراز اطمینان کرده است که ویکتور عثیمان با وجود پیشنهاد یونایتد در تابستان آینده در ایتالیا خواهد ماند.

رئیس ناپولی: حفظ عثیمان کار سختی نیست