نقش سرپوش جهانی! – تمرین سه

این بازی پرگل در حالی با شکست طلایی پوهاسان به پایان رسید که نتایج قبلی سپاهان انتظارات را از تیم مورائیس بالا برده بود و کمتر هواداری در دنیا از کیفیت این تیم راضی بودند.


سرویس خبر شماره: 1871967
04 مارس 1401 در 00:01
24.1 هزار |

6نقطه نظر

گزارش یک باخت غیرمنتظره با امتیاز بالا

البته دریافت گل در دقایق ابتدایی بازی می توانست شیرازی ها را به غیر از سپاهان ناراحت کند اما در جریان بازی به خصوص در نیمه دوم شاهد محاصره پرسپولیس طلای پوشان اصفهان بودیم. مشکلی که در بازی این دو تیم در لیگ برتر دیده نشده و در خط هافبک بیشتر شاهد صف آرایی سپاهانی ها و هافبک های پرسپولیس در پست واکنش بوده ایم اما برخلاف این بازی در نبرد امروز، نقش جهان و در در مقابل چشمان پرشمار تماشاگران حاضر در ورزشگاه، روند بازی متفاوت بود و این شاگردان گل محمدی بودند که نسبت به حریف خود برتری داشتند.

نمایش سپاهان در شب پرشور ورزشگاه نقش جهان آنچنان که باید هواداران این تیم را به وجد نیاورد.

نقش سرپوش جهانی!

با این حال منطقی نیست که دلایل باخت سپاهان در این دیدار را به غیبت تک نفره تقلیل دهیم، حتی اگر دور از انصاف باشد که از 7 پیروزی متوالی فوق العاده این دیدار چشم پوشی کنیم.تیم تا این بازی، اما سپاهان این انتظار را ایجاد کرد که او دو بار با این عملکرد چشمگیر بازگردد. شکست مقابل یکی از ارزشمندترین تیم های فوتبال ایران، هواداران را قانع نمی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ترکیب امروز سپاهان نیز با یک علامت سوال بزرگ همراه بود و آن غیبت محمد کریمی، کاپیتان موثر آن تیم در این فصل بود که حضورش در خط میانی منجر به مالکیت توپ و موقعیت های بیشتر سپاهان شد اما امروز تنها در وقت اضافه دوم اینکه او فرصت حضور در زمین را داشت.

اگرچه سپاهان در این بازی کار بزرگی انجام داد و در دیدار مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس دو بار به میدان رفت، اما شکل بازی بازیکنان این تیم آنطور که هواداران آن ها انتظار داشتند نبود.

با نگاهی به روند بازی، کهنگی و عدم شادابی که از سپاهان در بازی های لیگ دیده بودیم به خوبی مشهود بود. تیمی که شبح آن تیم فعال و هجومی بود که از سپاهان در بازی با گل گهر، استقلال و حتی زنیت دیدیم.

1804824

در این میان نمی توان نقش زنیت در این نوع عملکرد بازیکنان سپاهان را نادیده گرفت. اما اجرای این بازی در حضور مردم به خودی خود بازیکنان را برای ارائه عملکرد 100 درصدی تحریک کرده است و هر چقدر بخواهیم با توجیه بازی کوتاه و چرخشی بازیکنان در این بازی این مشکل را نادیده بگیریم. گم شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حساس ترین دیدار مرحله حذفی جام حذفی در خانه و در حضور بیش از 30 هزار تماشاگر مقابل پرسپولیس شکست خورد تا یکی از دو جام احتمالی را از دست بدهد.