رابطه عجیب یونایتد و مگوایر: نه می روی، نه بازی می کنی!

امروز روزنامه سان به نقل از منابع نزدیک به منچستریونایتد گزارش داد شیاطین سرخ بلافاصله پیشنهاد وستهم را رد کردند. بر اساس این گزارش، اریک تنهاچ به مدیران باشگاه اطلاع داده که به این مدافع انگلیسی نیاز دارد. این در حالی است که تنهاچ برای مدتی از لوک شاو نسبت به مگوایر حمایت می کرد.

طی چند روز گذشته، میرر ابتدا مدعی شد که مگوایر به همراه پنج بازیکن دیگر در لیست فروش منچستریونایتد قرار دارند. سپس دیلی میل در گزارشی اعلام کرد که وستهم درخواستی را برای انتقال قرضی مگوایر در ژانویه به دفتر یونایتد ارسال کرده است.

1792973

مثلا در دربی منچستر، مگوایر به همراه دو مدافع دیگر آن تیم به نام های لیساندرو مارتینز و ویکتور لیندلوف روی نیمکت بود و شاو به جای او بازی کرد. این زمانی است که لوک شاو معمولا در پست دفاع کناری بازی می کند اما در این بازی به دستور تنهاچ به مرکز خط دفاعی رفت تا در کنار رافائل واران نقش دفاع میانی را ایفا کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه هری مگوایر مدتی است جای خود را به لوک شاو در قلب خط دفاعی منچستریونایتد داده و با انتقادات شدیدی روبه رو است، روزنامه سان امروز مدعی شد که یونایتد درخواست های وستهم برای انتقال قرضی را رد کرده است. این مدافع انگلیس داده شده و معتقد است که مگوایر همچنان نقش کلیدی در این تیم دارد.


سرویس خبر شماره: 1865504
28 ژانویه 1401 در 11:59 ب.ظ
18.6 هزار |

8نقطه نظر

رسانه های انگلیسی می گویند منچستریونایتد با درخواست وستهم برای انتقال قرضی از هری مگوایر مخالفت کرده و معتقد است که او برای شیاطین سرخ بسیار مهم است.

رابطه عجیب یونایتد و مگوایر: نه می روی، نه بازی می کنی!