ردنپ در مورد تقابل “بی خاصیت” کلوپ

به نظر می رسد تمام دنیا در مورد لحظه ای صحبت می کنند که مو صلاح و یورگن کلوپ با هم اختلاف نظر داشتند و جیمی ردنپ نیز افکار خود را اضافه کرده است.

این بازیکن 50 ساله در صحبت با Sky Sports گفت: «برای هر دوی آنها کمی غیرمعمول به نظر می رسید.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) کارشناس: مو صلاح مقابل وستهام “بی علاقه” به نظر می رسید – “او فقط آنجا ایستاده بود”

یورگن کلوپ تمایلی به درگیری با بازیکنان خود ندارد، محمد صلاح آشکارا ناامید است زیرا او بازی را شروع نمی کند و چند کلمه انتخابی بین آنها وجود داشت. شما نمی توانید آن را بپوشید – او می خواهد بازی کند.

“من دوست ندارم آن را ببینم، اما این اتفاق می افتد. در حالی که لیورپول امتیازات را دور می اندازد در لحظه ای که این اتفاقات رخ می دهد.

اتفاقات زیادی با صلاح رخ نداده است. او خدمتگزاری باورنکردنی برای باشگاه بوده است. من معتقدم زمان او به پایان می رسد. فکر می‌کنم در تابستان، با پایان یافتن قراردادش، تعجب نمی‌کنم اگر او را ترک کند.»

بیشتر بخوانید: (ویدئو) کارشناس: لیورپول پس از جدایی یورگن کلوپ باید مو صلاح را بفروشد

این یک نگاه زشت برای باشگاه است که دو چهره مهم با هم به این شکل علنی با هم درگیر شوند و به نظر می رسد بسیاری را به این فکر واداشته است که تنها آلمانی در تابستان امسال آنفیلد را ترک نمی کند.

تنها چیزی که می‌توانیم امیدوار باشیم این است که این اتفاق سه بازی پایانی دوران حضور این بازیکن 56 ساله در مرسی ساید را خراب نکند.

می توانید نظرات ردنپ در مورد صلاح و کلوپ را از طریق skysports.com مشاهده کنید:

🚨 EOTK Insider با Jan Age Fjortoft: چرا آلونسو به LFC نه گفت، چه کسی اکنون جایگزین کلوپ خواهد شد؟ برندگان PL خواهند بود…

https://www.empireofthekop.com/2024/04/28/salah-redknapp-klopp-clash/ منبع: