رد درخواست ژاوی: بارسا 5 ستاره را ترک می کند


سرویس خبر شماره: 2000206
17 فوریه 1402 در 2:26 ب.ظ.
6.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

باشگاه بارسلونا بدون توجه به درخواست ژاوی هرناندز، 5 بازیکن را در لیست فروش قرار داد که می خواستند با آنها به همکاری ادامه دهند.

رد درخواست ژاوی: بارسا 5 ستاره را ترک می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برنامه تدارک دیده شده توسط مدیریت بارسلونا برای خلاصی از شر 5 بازیکن در پایان فصل جاری فاش شد.

به گزارش روزنامه اسپورت، 2 بازیکنی که قراردادشان 30 ژوئن به پایان می رسد یعنی سرهی روبرتو و مارکوس آلونسو از این باشگاه جدا خواهند شد. این گزارش حاکی از آن است که ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا درخواست تمدید قرارداد با سارکی روبرتو را داشت اما پس از اعلام جدایی، مدیران باشگاه این دستور را اجرا نکردند.

بر اساس این گزارش، اوریول رومئو بعید است در این تیم بماند چرا که از زمان انتقالش به بارسلونا با جدایی خیرونا نتوانسته آنطور که انتظار می رفت ظاهر شود و اغلب نیمکت نشین بوده است.

1987665

بر اساس این گزارش، آندریاس کریستنسن و رافینیا مورد توجه چند باشگاه قرار گرفته اند و به همین دلیل بارسلونا به طور جدی به فکر فروش آنها و کسب سود مالی از جدایی این دو بازیکن است.

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، در تلاش است تا وضعیت این باشگاه را بهبود بخشد. وی اعلام کرده بود که باشگاه انتظار جدایی ژاوی را نداشت و تصمیم به پایان همکاری این مربی در پایان فصل علاوه بر بحران مالی، وضعیت آبی اناری پوشان را نیز پیچیده کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی