رسمی: بزرگترین بدهی تاریخ استقلال پرداخت شد!

به گزارش بانک شهر، با تلاش و پیگیری حجت کریمی، مدیرعامل موقت باشگاه استقلال، مطالبات آندره آ استراماچونی، لئوناردو پادوانی و باشگاه الشباب الاهلی در شعبه این بانک در قطر و یونایتد پرداخت شد. امارات عربی. و همچنین ادعاهای احمد موسوی.

در ادامه متن منتشر شده توسط کانال رسمی باشگاه استقلال را می خوانید؛


سرویس خبر شماره: 1922241
آوریل 31, 1402 در 5:50 بعد از ظهر
35.7 هزار |

11نقطه نظر

استرا، پادوانی، شباب الاهلی و احمد موسوی به نقره رسیدند

با اعلام رسمی باشگاه استقلال، سرانجام پس از ماه ها پرونده بدهی این باشگاه به سرمربی ایتالیایی بسته شد.

رسمی: بزرگترین بدهی تاریخ استقلال پرداخت شد!

با همکاری و مساعدت بانک شهر، ظهر دیروز مطالبات سه طلبکار خارجی باشگاه استقلال به حساب کارگزاری این بانک در امارات و قطر واریز شد تا وجه از این حساب ها به حساب کارگزاری این بانک واریز شود. حسابهای بستانکاران مذکور.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و تلاش و همکاری صمیمانه دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان، دکتر خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، دکتر فروردین رئیس کمیسیون ورزش فراکسیون مجلس، دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، دکتر قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی، دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر و همکاران از این موضوع لذت بردند و از ایشان تشکر کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که در روزهای اخیر صحبت از جلسه سران باشگاه استقلال و بانک شهر برای گرفتن قرضی مطرح شده بود و سرانجام دیروز سران این باشگاه از پرداخت قریب الوقوع مبلغ به ایتالیایی خبر دادند. سرمربی. ، لحظاتی پیش کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار خبری خبر بسته شدن پرونده استراماچونی را رسما اعلام کرد.