رسمی: مهاجم جنجالی هلندی به یونایتد قرضی شد


سرویس خبر شماره: 1864565
24 ژانویه 1401 در 01:48
4.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

منچستریونایتد تایید کرد که مهاجم هلندی ووت وکهورست را قرضی گرفته است.

رسمی: مهاجم جنجالی هلندی به یونایتد قرضی شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یونایتد که پس از جدایی کریستیانو رونالدو که به شدت تبلیغاتی شد، پس از ناکامی در جذب ژائو فلیکس و ستاره پرتغالی راهی چلسی، به دنبال جذب مهاجم جدید بود، سرانجام موفق شد وات وکهورست را جذب کند. در اولدترافورد انتخاب کنید.
مهاجم هلندی که فصل گذشته برای برنلی بازی می کرد، در این فصل به بشیکتاش قرض داده شد اما یونایتد به باشگاه ترکیه ای 3 میلیون یورو پرداخت کرد تا آنها را متقاعد کند که واخورست بقیه دوران قرضی خود را در شیاطین سرخ سپری کند.

1791283

وکهورست که در جام جهانی نیز در تیم ملی هلند حضور داشت و پس از درگیری با لیونل مسی به شهرت بیشتری دست یافت، پس از تایید انتقالش به منچستریونایتد گفت: به من افتخار می کنم که به منچستریونایتد پیوستم. برای این تیم بازی کرده‌ام و این احساس بسیار خوبی است که اکنون فرصت بازی با پیراهن قرمز معروف این تیم را دارم.
من شاهد پیشرفت یونایتد زیر نظر اریک ده هاچ در این فصل بوده ام و مشتاقانه منتظر بازی برای این تیم و کمک به پیشرفت آنها هستم.
هر اتفاقی که در چند ماه آینده بیفتد، می توانم قول بدهم تا زمانی که اینجا هستم، هر کاری که بتوانم برای این باشگاه انجام خواهم داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی