رسمی: کاناوارو از مدیریت بنونتو برکنار شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فابیو کاناوارو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، از زمانی که کفش هایش را در سال 2011 آویخت و به مربیگری روی آورد، شش تیم را مدیریت کرده است. قبل از بنونتو، آخرین تیمی که او مربیگری کرد، گوانگژو اورگراند چین بود که کاناوارو سپتامبر گذشته از آنجا رفت.

فابیو کاناوارو پس از چند ماه سرمربیگری بنونتو برکنار شد.

رسمی: کاناوارو از مدیریت بنونتو برکنار شد

اما اوضاع در بنونتو مطابق میل فابیو کاناوارو و تیمش پیش نرفت و در نهایت شب گذشته باشگاه رسما اعلام کرد که کاپیتان سابق ایتالیا به دلیل کسب نتایج ضعیف از مدیریت بنونتو برکنار شده است. باشگاه ایتالیایی همچنین اعلام کرد که پاسکواله فوجا، مدیر ورزشی و دستیار کاناوارو، پائولو کاناوارو نیز از تیم کنار گذاشته شده اند. در بیانیه بنونتو آمده است: باشگاه از سرمربی، دستیار او و مدیر ورزشی تشکر می کند و برای آنها در آینده آرزوی موفقیت می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

چندی پیش رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که کاناوارو با باشگاه بنونتو حاضر در تیم فوتبال سری B این کشور برای سرمربیگری به توافق رسیده است. در نهایت این اتفاق افتاد و ستاره سابق آتزوری برای مربیگری به کشورش بازگشت.

کاناوارو که در جام جهانی 2006 به عنوان کاپیتان ایتالیا قهرمان شد و در خانه از محبوبیت زیادی برخوردار است، چهار سال هدایت گوانگژو را بر عهده داشت اما سال گذشته پس از قهرمانی در لیگ برتر و جام سوپر چین با این تیم، گوانگژو را ترک کرد.


سرویس خبر شماره: 1868610
16 فوریه 1401 ساعت 09:49
3.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر