رفتن لیونل مسی برای من دردناک بود

جوردی گفت: “به نظر من قرارداد عثمان دمبله باید تمدید شود. او در پست خود یکی از بهترین های فوتبال جهان است. دمبله با انگیزه است و البته نمی دانم تصمیم او چیست، اما امیدوارم در بارسلونا بماند.” آلبا .

خریدهای جدید در لالیگا؟ کیلیان امباپه توانایی فوق العاده و دیوانه کننده ای داشت و در بازی با رئال مادرید قدرت خود را نشان داد. ارلینگ هالند نیز یک بازیکن جوان و گلزن است. اما بازی برای دورتموند و پاری سن ژرمن شبیه نوکمپ یا برنابئو نیست و باید ببینیم آنها اینجا چه می کنند.

جوردی آلبا، مدافع باتجربه بارسلونا، جدایی لیونل مسی از این تیم را دردناک و ناراحت کننده توصیف کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد فوق العاده عثمان دمبله در هفته های اخیر زیر نظر ژاوی باعث شده تا شایعاتی مبنی بر تلاش مجدد بارسلونا برای تمدید قرارداد این بازیکن مطرح شود. جوردی آلبا، مدافع 32 ساله بارسلونا نیز به تمجید از عملکرد دمبله در نیم فصل دوم پرداخت و او را یکی از بهترین وینگرهای فوتبال جهان خواند.


سرویس خبر شماره: 1816599 |
04 فروردين 1401 ساعت 15:22 |
20,109 |

0نظرات

جردن آلبا:

جدایی لیونل مسی از بارسلونا؟ انتقال از اینجا به پاری سن ژرمن عواقب زیادی برای لیونل مسی و بارسلونا داشت، اما فوتبال همینطور است. جدایی از مسی برای من دردناک بود و با او رابطه دوستانه داشتم. مطمئنم مسی سال آینده در پاریس خیلی بهتر بازی خواهد کرد. به خاطر دوستی که با او دارم این را نمی گویم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دوباره با لوئیز انریکه کار می کنید؟ رابطه بین ما همیشه خوب بوده و البته او گزینه های زیادی برای انتخاب دارد. انریکه من را به خوبی می شناسد و توانایی های من را می شناسد. من سال ها انریکه را می شناسم و فکر می کنم او یکی از بهترین مربیان جهان است. باید ببینیم چه می شود. هنوز تصمیمی برای ادامه حضور در تیم ملی بعد از جام جهانی نگرفته ام.