رم 0-1 ناپولی: مورینیو هم تیم اسپالتی را متوقف نکرد

در دقیقه 44 ناپولی یک فرصت دیگر برای گلزنی داشت. پیوتر زلینسکی ایروینگ لوزانو را در محوطه جریمه رم پیدا کرد اما ضربه پای راست او توسط پاتریسیو مهار شد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 75 اسپالتی دو مهاجم اصلی خود یعنی پیوتر زلینسکی و لوزانو را آزاد کرد و امیدوار بود که متئو پولیتانو و جیانلوکا گائتانو بتوانند به سود ناپولی از بن بست خارج شوند.


سرویس خبر شماره: 1849770
02 نوامبر 1401 ساعت 00:21 |
1.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

تعویض های اسپالتی تبدیل به تعویض های طلایی شد و در دقیقه 80 متئو پولیتانو که 5 دقیقه زودتر به جای ایروینگ لوزانو وارد زمین شده بود، پایه و اساس گل تیمش شد. پولیتانو با پاس پاس توپ را به ویکتور عثیمان داد و او با شوتی از سمت راست محوطه جریمه دروازه پاتریسیو را باز کرد.

در دقیقه 39 یکی از جنجالی ترین صحنه های بازی رقم خورد. در این صحنه روی پاتریسیو دروازه بان رم برای رسیدن به توپ از تور بیرون آمد و روی زمین دراز کشید تا توپ را از تانگوی اندومبله بازیکن ناپولی منحرف کند. برخورد او با اندومبله او را سرنگون کرد و داور ابتدا به نشانه نقطه پنالتی سوت زد. تصمیمی که پس از بررسی صحنه توسط VAR برگشت و داور تصمیم به ادامه بازی گرفت.

موج حملات ناپولی کمتر و کوچکتر می شد و با وجود اینکه شاگردان اسپالتی همچنان برتر بودند، نمی توانستند موقعیت های خطرناکی ایجاد کنند. اما این روند 20 دقیقه ای حوالی دقیقه 70 به پایان رسید و در همان دقیقه پاس اروینگ لوزانو موقعیت خطرناکی را برای ویکتور اوسیمان ایجاد کرد که ضربه او دقیق نبود و به بیرون رفت.

در دقیقه 49 لوزانو موقعیتی مشابه موقعیت قبلی خود در نیمه اول به دست آورد و این بار روی پاتریسیو شوت او را به کرنر فرستاد. ناپولی اکنون کاملاً برتر از رم بازی می کرد و در دقیقه 53 کوارتاخلیا فرصت دیگری را از دست داد تا با اختلاف کمی دروازه را از دست بدهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ناپولی پس از پنج هفته پیروزی متوالی در سری آ به رم سفر کرد تا یازدهمین بازی خود در این فصل سری آ را برگزار کند تا در ورزشگاه المپیکو با شاگردان مورینیو دیدار کند. او یک A را در کارنامه خود داشت و امیدوار بود با پیروزی بر صدر جدول نشان دهد که یکی از مدعیان جدی قهرمانی است.

ناپولی صدرنشین سری آ امشب در رم به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر شاگردان مورینیو را شکست دهد.

رم 0-1 ناپولی: مورینیو هم تیم اسپالتی را متوقف نکرد

این بازی در نهایت با برتری 1-0 ناپولی به پایان رسید زیرا شاگردان اسپالتی پس از 11 بازی 29 امتیازی شده اند و همچنان با اختلاف 3 امتیازی نسبت به میلان با 26 امتیاز صدرنشین سری آ هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تعویض های مورینیو بعد از آن گل نتوانست شرایط رم را تغییر دهد. در دقیقه 90 ناپولی حتی شانس گل دوم خود را هم داشت اما ضربه محکم گائتانو به بازیکنان رم برخورد کرد و راهی دروازه این تیم نشد. ناپولی به تلاش برای گلزنی ادامه داد و در دقیقه 90+5، ویکتور عثیمان شوت بزرگی را از فاصله 35 قدمی به سمت دروازه رم زد که توسط پاتریسیو دفع شد.

رم که در خانه بازی می کرد در دقایق ابتدایی کمی بهتر از خود نشان داد اما هر دو تیم فقط حملات نیمه نیمه ای را انجام دادند که چندان سمی نبودند. ناپولی کم کم حملات دیگری را روی دروازه حریف ترتیب داد و از دقیقه 30 لوزانو و کواراتشلیا دو موقعیت گلزنی داشتند که از دست رفت.