احتمال خروج استقلال از آسیا چقدر است؟

مدیرعامل باشگاه استقلال روند حرفه ای شدن این باشگاه و احتمال اخراج مجدد از آسیا را تشریح کرد.

احتمال خروج استقلال از آسیا چقدر است؟

مدیرعامل استقلال درباره خطر حذف آبی ها گفت: امیدوارم با همکاری و همدلی همه ما 90 درصد این اتفاق نیفتد زیرا وزیر، رئیس سازمان لیگ و رئیس سازمان لیگ فدراسیون وقت خود را گرفت و این نشان می دهد که همه ما جدی هستیم.

وی درباره کمک وزیر در این زمینه گفت: دو مورد سنگین بود که بسیار خطرناک بود که وزیر متعهد شد و قرار شد تا بیست روز آینده لوایح مورد نظر تنظیم شود. همچنین برای من و سایر دوستانی که از این کار ناامید هستند، سریال می ماند. آقای زارعی هم کم تحرک نمانده و تیم خوبی تشکیل شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل گذشته با حذف مغربی ها از لیگ قهرمانان آسیا شوک بزرگی به فوتبال ایران وارد شد. اتفاقی که سران این باشگاه را مجبور کرد در مسیر حرفه ای شدن قدم بگذارند تا دیگر خطر حذف آزارشان ندهد.


سرویس خبر شماره: 1849767
نوامبر 02, 1401 در 00:09 |
5.3 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

وی در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه ده درصد برای چیست و آیا می تواند صددرصد قول بدهد، پاسخ داد: فکر نمی کنم حذف شویم اما صددرصد نمی شود قول داد اما 99 درصد می شود. .



مجله اخبار فوتبال داخلی علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در بخشی از صحبت های خود در برنامه شب های فوتبالی درباره این موضوع گفت: در خصوص خصوصی سازی مشکلات زیادی برای هر دو تیم وجود دارد و نمی توان به این موضوع اهمیت داد. پروژه باید با برنامه ریزی خوب پیش برود. آقای تاج و دوستان دیگر به AFC رفتند و صحبت کردند. در جلسه ای که با آقایان وزیر، پولادگر عزیز، تاج، قنبرزاده و درویش داشتیم، آقای تاج بخشی از کارها را گزارش کردند و پیش بردند. پرونده محرومیت تیم ملی را برداشته اند و به سلامت به جام جهانی می رویم. در مورد باشگاه ها یک سری عناصر وجود دارد که ما و پرسپولیس باید به آنها احترام بگذاریم. همانجا آقای درویش هم اعلام کرد که ما جواب می دهیم و هر چه شما بدهید انجام می دهیم.