روانشناسی پنالتی های عجیب چلسی و لیورپول / بازی ذهنی بود!

روانشناسی پنالتی های زاغی عجیب/ بازی فکری بود!  / وقتی از 2.6 ثانیه به 0.4 ثانیه رسید



سرویس اخبار فوتبال خارجی

شوت کاپا از همه شوت ها سریعتر بود. او تنها 0.4 ثانیه پس از سوت داور ضربه زد، در حالی که میانگین 22 بازیکن 2.6 ثانیه بود. سرعت باعث خطا می شود و بازیکن هنوز آماده نیست و فقط می خواهد شلیک کند و برود و باعث آسیب شود.

بلوزها دور کاپا جمع شدند

یوردت 7 عامل کلیدی که باعث شد مرسی ساید به جام برسد را توضیح می دهد.

جایگزینی کاپا قابل درک است

لیورپول با شکست 11-10 چلسی در ضربات پنالتی قهرمان جام حذفی انگلیس شد و روانشناسی نقش مهمی در این پیروزی داشت.

پروفسور گیر یورت، روانشناس فوتبال، در تحلیلی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت، چگونگی پیروزی در این بازی را توضیح داد. او به The Sun گفت: بازی در سال 2022 بسیار سخت است و بازیکنان و تیم ها آنقدر آماده و عالی هستند که به نظر می رسد هر چه جلوتر می رویم روانشناسی بیشتر در ایجاد تفاوت نقش دارد.

در مجموع پنالتی های هر دو تیم فوق العاده خوب کار کردند. 21 گل در 22 شوت واقعا تصادفی نادر است. با این حال، هر دو دروازه بان کار را آسان کردند، هر کدام فقط سه بار در جهت درست حرکت کردند و هشت برابر سریعتر حرکت کردند، به عنوان مثال، کلر در مقابل جورجینیو. یا جهت توپ را کاملا اشتباه حدس می زدند.

بسیار قابل پیش بینی

پس از تساوی 0-0 در 120 دقیقه در ومبلی، کار به پنالتی رسید. پس از 21 تلاش موفق، کپا دروازه بان چلسی برای شوت فراخوانده شد و ضربه خود را به بیرون از دروازه فرستاد. این به تیم لیورپول به مدیریت یورگن کلوپ اجازه داد تا اولین جام را از سال 2012 به دست آورد. کنی دالگلیش در ضربات پنالتی مقابل کاردیف در همان رقابت های آن زمان 3-2 قرمزها را رهبری کرد.

روانشناسی پنالتی های زاغی عجیب/ بازی فکری بود!  / وقتی از 2.6 ثانیه به 0.4 ثانیه رسید

کاپا می خواست برود

اگر اجازه ندهید فشار بر شما غلبه کند و فقط انرژی مثبت دریافت کنید، هواداران لیورپول پشت در می توانند برای آنها مفید باشند. پنج بازیکن لیورپول به دلیل گل های خود بسیار مورد تحسین قرار گرفتند در حالی که جشنی برای بازیکنان چلسی برگزار نشد. مشوق ها شانس پیروزی نهایی را افزایش می دهد.

پنالتی یک رویداد تیمی است. اگرچه این بهترین شب کوپا نبود، اما سایر بازیکنان چلسی بلافاصله پس از نتیجه کوپا گرد هم آمدند که نشانه خوبی برای گروه و عملکردهای آینده آنهاست.

روانشناسی پنالتی های زاغی عجیب/ بازی فکری بود!  / وقتی از 2.6 ثانیه به 0.4 ثانیه رسید

آبی ها موفق به نظر می رسیدند

تصمیم توخل برای تعویض دروازه بان درست بود. آنها قبلاً با دروازه بان اسپانیایی این کار را با موفقیت انجام داده اند. کاپا در سه برد اخیر خود در ضربات پنالتی حضور داشته است و رکود او بسیار بهتر از ماندی است. در مقابل کاپا، پنالتی گیران با 71 درصد و در مقابل مندی با 94 درصد موفق شدند.

روانشناسی پنالتی های زاغی عجیب/ بازی فکری بود!  / وقتی از 2.6 ثانیه به 0.4 ثانیه رسید

روزی که نگهبانان باید فراموش کنند

وقتی یک پنالتی زمان زیادی می برد، باید ضربات انفرادی از شماره 5 زده شود تا تیم پیروز شود. تحقیقات نشان داده است که تنها 60 درصد از این شاخه ها گل می دهند. چلسی قبل از اینکه کپا فینال را خراب کند، شش ضربه از آن شوت ها را به ثمر رساند.

مهمانی ضروری است

اخبار فوتبال خارجی –

کلهر هیچ کاری در مقابل بازی های ذهنی دروازه بان ها انجام نداد. کاپا به آرامی به سمت دروازه رفت، چند حرکت دستی انجام داد و به سرعت تغییر جهت داد و به ویرجیل فاندیک ضربه زد. با این حال، اکثر دروازه بان ها بیشتر از این کار می کنند. خارج از موقعیت جمع آوری کمک مالی، کاپا برای تیراندازان قابل پیش بینی و آسان بود.