روز تاریخی پرسپولیس: رای شورش برای قهرمانی

او همچنین درباره حواشی به وجود آمده از نتایج پرسپولیس در هفته های اخیر توسط رقبای این تیم می گوید: اینکه چه نظرات و عقاید دیگران نباید برای گروه باشگاه پرسپولیس مهم باشد. آنها یک هدف مهم دارند که آن هم رسیدن به قهرمانی است، این سوال آنقدر بزرگ و مهم است که باعث می شود چشم و گوش خود را روی صحبت های خاص ببندید و فقط روی هدف خود تمرکز کنید.

هافبک سابق پرسپولیس درباره دیدار این هفته مقابل نساجی گفت: بازی مقابل تیم خوب نساجی اصلا آسان نخواهد بود به خصوص اینکه بازی در ورزشگاه شهید وطنی به دلیل شرایط زمین و حضور هواداران برای پرسپولیس سخت تر خواهد بود. اما از نظر کیفی پرسپولیس در شرایط ایده آلی قرار دارد و انگیزه قوی این تیم برای قهرمانی می تواند بازیکنان این تیم را مقابل نساجی به موفقیت برساند. به نظر من پرسپولیس نباید از ابتدا احساساتی بازی کند و برای برد جلو برود، با توجه به خلاقیت این تیم، فکر می کنم این تیم در این بازی به خواسته خود خواهد رسید.

او اضافه کرد : اگر به 15 سال قبل برگردیم، قدرت قهرمانی نداشتیم و سپاهان در صدر جدول رده بندی قرار داشت و بردن آن تقابل در فینال می توانست ما را به قهرمانی برساند که خوشبختانه ، با تلاش ویژه و انگیزه و اتحاد باورنکردنی، حمایت فوق العاده هواداران از این قهرمانی به دراماتیک ترین شکل ممکن محقق شده است. اما حالا سرنوشت قهرمانی در دست پرسپولیس است و امیدوارم این تیم بتواند از این چالش آخر هم بگذرد و قهرمان شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پرسپولیس از نظر کیفی در شرایط عالی قرار دارد و انگیزه قوی این تیم برای قهرمانی می تواند بازیکنان این تیم را در رسیدن به موفقیت مقابل نساجی یاری کند.

روز تاریخی پرسپولیس: رای شورش برای قهرمانی


سرویس خبر شماره: 1938152
28 اردیبهشت 1402 ساعت 06:30
1.5 هزار |

0نقطه نظر

به امید اینکه 28 می را تاریخی تر کنیم

هافبک لیگ هفتم سرخ ها درباره سالگرد قهرمانی مصادف با بازی هفته پایانی این فصل گفت: هشتم اردیبهشت روزی ویژه و ماندگار برای پرسپولیس است و همزمانی سالگرد قهرمانی دراماتیک این تیم در این روز با بازی نساجی موضوعی جذاب و هیجان انگیز است. امیدوارم این روز هر چه بهتر برای پرسپولیس و هوادارانش بگذرد و روزی ماندگار در تاریخ این باشگاه باشد.

1876647

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرزاد آشوبی در آستانه بازی مهم پرسپولیس و نساجی معتقد است تکرار گل گهر قهرمانی را تضمین می کند. او می گوید: از فردی که ادعای قهرمانی دارد و انگیزه های زیادی دارد، بیش از این انتظار نمی رود.