منچستریونایتد به آدرین رابیو پیشنهاد قراردادی داده است و مذاکرات جدی به زودی آغاز می شود – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد

در مواجهه با کمبود بودجه کافی، یونایتد می تواند با جذب بازیکنان آزاد این مشکل را کاهش دهد و ظاهرا رابیوت از این نظر در صدر فهرست قرار دارد.

تن هاگ و رابیوت قبلاً در مورد احتمال تعویض اولدترافورد صحبت کرده اند.

گفته شد در صورتی که یونایتد نتواند رابیوت را به خدمت بگیرد، احتمالاً مانو کونه، بازیکن بوروسیا مونشن گلادباخ آغاز خواهد شد.

https://thepeoplesperson.com/2023/05/18/manchester-united-have-made-a-contract-offer-to-adrien-rabiot-with-serious-negotiations-set-to-start-soon-264125/ منبع:

این هفته، The Peoples Person گزارشی را پوشش داد که به جزئیات علاقه یونایتد به رابیوت پرداخت.

با این حال، در میان بودجه نقل و انتقالات محدود قبل از فروش بازیکنان، تن هاگ ممکن است مجبور شود موقعیت ها را در اولویت قرار دهد. جذب یک مهاجم هدف اصلی سرمربی یونایتد است.

GFFN می افزاید: “ورونیک رابیو مذاکرات جدی با طرف های ذینفع را در روزهای آینده آغاز خواهد کرد.”

نشان داده شد که اریک تن هاگ تحسین خود را برای این بازیکن فرانسوی حفظ کرده است و پس از یک حرکت ناموفق در تابستان گذشته، این بازیکن هلندی مشتاق است تا این بار از خط انتقال پیدا کند.

تقویت خط هافبک اولویت شیاطین سرخ در نقل و انتقالات تابستانی است.


منچستریونایتد پیشنهاد قراردادی را به آدرین رابیو، هافبک یوونتوس داده است که قرار است در پایان فصل بازیکن آزاد شود.

رابیوت – که تابستان گذشته جان مورتاگ به شدت به او نزدیک شد – هنوز به پیشنهاد 4 تعقیب کننده برتر لیگ برتر پاسخ نداده است.

منچستریونایتد پیشنهاد قرارداد موقتی را به آدرین رابیو، هافبک ملی پوش فرانسوی 28 ساله که در تابستان امسال با یوونتوس تمام می شود، ارائه کرده است.

بانوی پیر نیز به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

مطابق با GFFN20 قهرمانی انگلیس پیش از این پیشنهادی را به رابیوت ارائه کرده و منتظر پاسخ اردوی این بازیکن هستند.