رومنیگه: بوق زدن مسی قلبم را آزار داد

کارلس هاینز رومنیگه، سرمربی سابق بایرن مونیخ، اسطوره فوتبال آلمان، دیدار برگشت رئال مادرید و پاری سن ژرمن را تماشا کرد. او به تیم گفتپاری سن ژرمن تا دقیقه 60 بر زمین مسلط بود و اگر این بازی 10 بار تکرار شود، PSG 9 بار پیروز می شود، اما فوتبال همین است و اتفاقات غیرقابل توضیحی در آنجا رخ می دهد.

مدیرعامل سابق بایرن مونیخ شوخی هواداران لیونل مسی را غیرقابل توجیه خواند.

ناصر الخلیفی سرمربی پاری سن ژرمن پس از شکست تیمش می خواست وارد رختکن داوران شود و تنش بین او و برخی مسئولان رئال بالا گرفته است. رومنیگه در این خصوص گفت:“ناصر خرج زیادی کرده است، اما باید صبور باشد. نمی توان به راحتی یک شبه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. در پایان بازی، او از حذف تیمش شوکه شد و کنترلش را از دست داد، به طوری که من می دانم که او یک بازیکن است. فردی مودب و با اخلاق فوتبال گاهی آنقدر شما را شوکه می کند که کنترل اعصاب خود را از دست می دهید.ناصر هنوز مربی جوانی است و اگر او را دیدم به او توصیه می کنم دیگر به رختکن داوران نرود و صبورتر باش.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکست پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عواقب جدی داشت. اولین هدف پاریسی ها در این فصل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود و با وجود پیروزی 1-0، در دقیقه 60 بازی برگشت 0-1 شکست خوردند. کریم بنزما با هت تریک خود در صعود رئال مادرید نقش آفرینی کرد.

هو مسی:واضح است که مسی در حال حاضر در پاریس خوشحال نیست و وضعیت او در هفته های اخیر بدتر شده است. به یاد دارم که هواداران چگونه از آمدن مسی در تابستان استقبال کردند. صحنه های استادیوم پاریس قلبم را به درد می آورد.”

در اولین بازی خانگی پس از حذف پاری سن ژرمن، هواداران این تیم با صدای بلند لیونل مسی و نیمار را هو کردند. یک رویداد با تبلیغات گسترده