رونالدو در عربستان رکورد زد!


سرویس خبر شماره: 2019133
15 اردیبهشت 1403 ساعت 22:41 |
9.7 هزار |

11نقطه نظر

کریستیانو رونالدو تنها در هفت دقیقه موفق شد دو گل به ثمر برساند و رکورد جدیدی در لیگ عربستان به ثبت برساند.

رونالدو در عربستان رکورد زد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای هفته سی ام لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در ورزشگاه الاول پارک میزبان تیم الخلیج بود که این دیدار با درخشش گل آغاز شد. پرتغالی. فوق ستاره بود و رونالدو در 12 دقیقه ابتدایی بازی دو گل به ثمر رساند.

در دقیقه پنجم بازی و به دلیل اشتباه سنگربن الخلیج، این کریستیانو رونالدو بود که توانست توپ را مهار کند و در موقعیتی که تعادلش را از دست داد، اما با یک ضربه دقیق در گوشه دروازه موفق شد. نتیجه 1-0 را برای تیم میزبان انجام دهید تا خیلی زود از حریف پیش بیفتد.

2018278

با وجود اینکه استقبال چندانی از این مسابقه نشد و سکوهای خالی زیادی در ورزشگاه الاول پارک وجود داشت، تماشاگران ورزشگاه از گل ستاره محبوب خود به وجد آمدند و شادی معروف او را در کنار کریستیانو فریاد زدند.

2018276

گلی که کریستیانو وارد دروازه الخلیج کرد سی امین گل این فوق ستاره این فصل در لیگ حرفه ای عربستان بود تا بتواند به عملکرد درخشان خود ادامه دهد. گلی که باعث شد رونالدو به رکورد جالبی در لیگ عربستان دست پیدا کند.

2018279

پیش از این تنها یک بازیکن موفق شده بود در یک فصل در لیگ حرفه ای عربستان بیش از 30 گل به ثمر برساند. عبدالرزاق حمدالله در فصل 2018-2019 موفق شد 34 بار برای تیم فوتبال النصر گلزنی کند. رونالدو اکنون آخرین بازیکنی است که بیش از 30 گل در یک فصل لیگ عربستان به ثمر رسانده است.

البته این پایان کار نبود چرا که تنها 7 دقیقه بعد و در دقیقه دوازدهم بازی بود که پاس دیدنی مارسلو بروزوویچ موقعیت ایده آلی را در دروازه افتتاحیه ایجاد کرد و رونالدو موفق شد با ضربه ای دیدنی و با ضربه سر توپ را به ثمر برساند. پرواز تماشایی آن را به گوشه دروازه الخلیج فرستاد و کار را دو بر صفر کرد.

2018277

فوق ستاره پرتغالی با این گل علاوه بر اینکه تعداد گل های خود را در این فصل به عدد 31 رساند، توانست در طول دوران حرفه ای خود به رکورد 724 گل بدون شمارش پنالتی برسد. حالا در ادامه فصل، رونالدو این فرصت را دارد که از رکورد عبدالرزاق حمدالله با 34 گل عبور کند و بیشترین گل را در یک فصل در لیگ عربستان به ثمر برساند.

مجله اخبار فوتبال خارجی