رونالدو ورزشگاه را از دست داد: او پادشاه جدید برزیل است

اما اکنون او یک رقیب جدی پیدا کرده است. کاسمیرو. کاسمیرو قد بلندی ندارد، اما مانند یک گاو نر قوی است و می تواند به راحتی با وزنه 300 کیلوگرمی چمباتمه بزند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گزارش ها حاکی از آن است که کاسمیرو از وزنه 300 کیلوگرمی در اسکات پا استفاده می کند. آماری که باعث شگفتی بازیکنان یونایتد شد و لقب «سلطان باشگاه» را برای او به ارمغان آورد.


سرویس خبر شماره: 1850798
07 نوامبر 1401 @ 23:31 |
43.6 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

اما حالا از باشگاه منچستریونایتد خبر می رسد که این روزها رونالدو لقب خود را به ستاره جدیدی داده است. فوتبالیست قدرتمندی که تابستان امسال از رئال مادرید به یونایتد پیوست: کاسمیرو.

دیلی میل به نقل از منابع داخل باشگاه نوشت: “رونالدو به فرم بدنی خود، به خصوص عضلات پایش بسیار افتخار می کند. تعداد کمی از بازیکنان می توانند با وزنه ها و تکرارهای کریستیانو کار کنند. مطمئناً، کریس خیلی اهل فشار دادن سینه نیست. نیمکت می نشیند و بیشتر روی پاهایش متمرکز است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو علاوه بر مهارت و تکنیک فوتبالی، به فیزیک فوق العاده اش نیز مشهور است و عکس های او با عضلات آماده در موقعیت های مختلف بارها دیده شده است.

کریستیانو رونالدو که هم تیمی هایش در منچستریونایتد به او لقب «پادشاه ورزشگاه» داده بودند، حالا این عنوان را به یکی از جدیدترین ستاره های این تیم سپرد.

رونالدو ورزشگاه را از دست داد: او پادشاه جدید برزیل است

از زمانی که کریستیانو به منچستریونایتد بازگشته است، هم تیمی هایش را در سالن بدنسازی باشگاه غافلگیر می کند و به همین دلیل، آن ها به ستاره پرتغالی تیمشان لقب «پادشاه ورزشگاه» را داده اند. گفته می شود رونالدو هر بار از وزنه 250 کیلوگرمی برای اسکات و فشار دادن پاهای خود استفاده می کند و هر حرکت را با 30 تکرار انجام می دهد.