آلگری: برای غلبه بر بحران به جنون سالم نیاز داریم!


سرویس خبر شماره: 1850797
07 نوامبر 1401 ساعت 23:15 |
2.6 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

انتقاد از آلگری و خواستار برکناری او
در فوتبال، مانند زندگی، وقتی زمین می خورید، باید بلند شوید و به راه خود ادامه دهید. داشتن شجاعت مهم است. وقتی همه چیز اشتباه می‌شود، برای رهایی از این وضعیت به نوعی دیوانگی نیاز دارید. یک جنون سالم وقتی همه چیز خوب است، حال همه خوب است. اما وقتی همه چیز اشتباه می شود، باید بتوانید به بهترین شکل ممکن از طوفان عبور کنید. کاری که امروز انجام دادیم



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس که پس از حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و شروع ضعیف فصل جاری با انتقادات زیادی مواجه است، امشب در دیداری خارج از خانه به مصاف لچه رفت و موفق شد. تا این تیم را با نتیجه 1-0 شکست دهیم تا غلبه کنیم

اگرچه یوونتوس بسیاری از بازیکنان کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، اما بازیکنان جوان بیانکونری که به جای آنها وارد زمین شدند، در نهایت توانستند سه امتیاز این بازی را برای تیم خود به دست آورند. آلگری که کارزار گسترده ای را برای اخراج او از نیمکت یوونتوس به راه انداخت، پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:

مهاجم جوان یوونتوس در بازی امشب
فاگیولی بازیکن بسیار باکیفیتی است. او باید کمی عقب تر بازی کند زیرا تکنیک خوبی دارد و ضرباتش در اوج است. امشب عالی بود در مجموع همه بچه ها خوب بودند و شایسته این برد بودند.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل لچه در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

آلگری: برای غلبه بر بحران به جنون سالم نیاز داریم!

عملکرد یوونتوس در بازی مقابل لچه
بچه ها خوب بازی کردند و بازی خوبی را دیدیم. البته می توانستیم زودتر گل بزنیم. از نظر تاکتیکی خوب بودیم. در نیمه دوم موقعیت های مهمی داشتیم. بعد از شکست بدی که در لیسبون داشتیم، پیروزی در این دیدار مهم بود.