زائرکازمینی: برای قهرمانی جام حذفی تقسیم شده ایم


سرویس خبر شماره: 2017918
10 مه 1403 در 1:04 ب.ظ.
1.4K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

هر هشت تیم در حال رقابت هستند، اما …

گل گهر سیرجان از آرزوی بزرگ این تیم برای فتح جام حذفی و راهیابی به لیگ قهرمانان گفت.

زائرکازمینی: برای قهرمانی جام حذفی تقسیم شده ایم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گلگهار سیرجان که در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر سه شکست را متحمل شده بود، توانست با پیروزی قاطع مقابل فجر سپاسی در جام حذفی به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد. مسعود زائر کاظمینی، زننده گل سوم سیرجانی در گفتگو با خبرنگار ما درباره صعود این تیم گفت: هشت تیم حاضر در مرحله چهارم مدعی قهرمانی محسوب می شوند. درست است که استقلال و پرسپولیس همچنان مدعیان لیگ هستند، اما داستان قهرمانی در جام حذفی همیشه متفاوت است و به همین دلیل امیدواریم بتوانیم در پایان فصل چیز خاصی خلق کنیم.

گل سوم این تیم را زائر کاظمینی به ثمر رساند که اولین گل این فصل سیرجانی ها بود. وی در این باره توضیح داد: موضوع این است که بعد از جدایی از ملوان و حضور در گل گهر، فشار زیادی روی خودم احساس کردم. از طرفی چون در دیدارهای گذشته نه من و نه تیم موفق به گلزنی نشدم تمام تلاشم را کرده بودم و خدا را شکر در این دیدار به هدفم رسیدم. از این بابت خوشحالم و امیدوارم همین روند را ادامه دهم.

وی درباره شرایط گل گهر توضیح داد: گلگهر هر سال برای رسیدن به آسیا می جنگد و نیم نگاهی به قهرمانی می گیرد، اما متأسفانه در پنج، شش هفته گذشته نتایجی را که انتظار داشتیم نگرفتیم و در رده بندی سهمیه سقوط کردیم. اکنون تنها امید ما جام حذفی است و تمام تیم گل گهر برای قهرمانی در این مسابقات متحد شده اند.

زائر کاظمینی در خصوص انتخاب باشگاه گل گهر به عنوان اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: موضوع اهدای عضو موضوعی است که عموم مردم باید آن را درک کنند. اولاً امیدوارم چنین نیازی برای هیچکس پیش نیاید، اما واقعیت این است که نیازهای برخی خانواده ها در این موضوع را نباید نادیده گرفت.

وینگر گل گهر درباره دیدار هفته بیست و پنجم این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم از یک استان می آیند، قطعا بازی سخت و حساسی خواهد بود. مس رفسنجان نتایج خوبی می گیرد و از زمان آمدن آقای محرم شرایطش بهتر شده است اما برای این دیدار هم برنامه داریم و امیدوارم بتوانیم با دست پر زمین را ترک کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی