زمان تست ترابی در پست جدید فرا رسیده است


سرویس خبر شماره: 2019187
16 مه 1403 در 10:41 ق.ظ |
2.9 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

تصمیمی سودمند برای پرسپولیس

در شرایطی که پرسپولیس مقابل نساجی به دلیل محرومیت عالیشاه کاپیتان خودش را ندارد، ترابی می تواند گزینه خوبی برای جایگزینی او باشد.

زمان تست ترابی در پست جدید فرا رسیده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در شرایطی به قائم شهر سفر می کند که هر نتیجه ای غیر از پیروزی ساکت الهامی تیم جان گغرید می تواند به معنای از دست دادن قهرمانی باشد چرا که دیدارهای بعدی استقلال روی کاغذ کمی راحت تر به نظر می رسد. بازی های باقیمانده قرمزها فرا می رسد.

پرسپولیس اما در این دیدار حساس امید عالیشاه را به دلیل محرومیت با کارت قرمز در اختیار ندارد و اسمار بار دیگر با این چالش روبرو خواهد شد که از کدام بازیکن در پست مهاجم سایه استفاده کند یا بازیکن آزاد پشت بهترین مهاجم. بازیکنی که نیم‌فضاها را می‌شناسد، در آنجا حرکت می‌کند و توپ را می‌گیرد، آنقدر خلاق است که برای خود و هم تیمی‌هایش موقعیت‌های گلزنی ایجاد کند یا خطاهای حریف را در مناطق استراتژیک تشخیص دهد.

عالیشاه در این فصل به خصوص در نیم فصل دوم در این پست مستقر شد اما هر زمان که زمین را ترک می کرد یا در زمین حضور نداشت، پرسپولیس برای این پست با مشکل مواجه می شد چرا که وحید امیری که اغلب به جای او بازی می کرد دور بود. از فرم ایده آل خود و یکی دو بار که محمد خدابندلو در این پست بازی می کرد، کارایی لازم را نداشت.

2000543

با این شمارش شاید لازم باشد که عثمر از تله در این منطقه استفاده کند. ترابی در دوران سرمربیگری یحیی گل محمدی در این پست بازی می کرد و با توجه به خلاقیت و حرکات پا در صورت آمدن ترابی می توانست در این زمینه بیشتر از کانال های کناری برای تیمش مفید باشد. در مرکز زمین، عثار می تواند مقابل امیری بازی کند یا صادقی باید به عنوان وینگر راست استفاده شود.

به نظر می رسد این انتقال برای پرسپولیس مفیدتر باشد چرا که ترابی احتمالاً به عنوان بازیکن آزاد کیفیت بهتری ارائه می دهد، در حالی که وحید امیری در دقایقی که در زمین حضور دارد نشان داده که به عنوان وینگر موثرتر است و البته سعید صادقی هم همچنین بازیکن بهتری در جناح راست است و می تواند با دانیال اسماعیلی فر شریک شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی