ساغلام: دلمان برای هواداران تراکتورسازی تنگ شده است

سرمربی تراکتورسازی می گوید تیمش برای کسب نتیجه مطلوب به مصاف مس رفسنجان می رود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ارطغرال ساغلام در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان گفت: حلول ماه مبارک رمضان را به همه مسلمانان تبریک می گویم. ان شاء الله نماز و روزه هایشان مورد قبول درگاه خداوند قرار گیرد. بعد از بازی فردا مسابقات به دلیل برگزاری لیگ قهرمانان آسیا مصادف با ماه مبارک رمضان به مدت یک ماه تعطیل خواهد بود.
وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات اخیر در 45 روز فقط یک بازی انجام می دهیم که برای مربیان، بازیکنان، هواداران و همه دست اندرکاران فوتبال ناخوشایند است.
ساغلام با تاکید بر اینکه تداوم و استقرار دو عامل مهم موفقیت در فوتبال است، گفت: به همین دلیل متولیان امر باید برای تعطیلات طولانی چاره اندیشی کنند.
سرمربی تراکتورسازی درباره شرایط مس تاکید کرد: تیم مس رفسنجان را آنالیز کرده ایم و این تیم ویژگی های برجسته ای دارد؛ به عنوان مثال دو بازیکن آن ها از نظر گل و پاس گل جزو بهترین های لیگ برتر هستند که این دو بازیکن هستند. این تیم علاوه بر نقاط قوت نقاط ضعفی هم دارد که سعی کرده ایم آنها را شناسایی کنیم، فردا تلاش می کنیم تا جلوی نیروهای لیگ برتری حریف را بگیریم و از نقاط ضعف آنها به نفع خود استفاده کنیم.
وی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: اکبر ایمانی، سعید واسعی و رضا دهقانی مصدوم هستند و هادی محمدی نیز از بازی با مس محروم است.
ساغلام با بیان اینکه اجرا با مس برای ما روز متفاوتی است، گفت: بعد از مدت ها در ورزشگاه یادگار امام مقابل هواداران پرشور خود به میدان می رویم که ما را به وجد می آورد. در فوتبال ایران و تبریز، ورزشگاه یادگار امام و هواداران پرشور تراکتورسازی سرآمد هستند. می دانم هواداران دلتنگ تراکتورسازی و فوتبال هستند و این را هم می دانم که هواداران از دقیقه اول تا پایان بازی به تیم کمک می کنند و انرژی بازیکنان را افزایش می دهند. انشاالله با کمک هواداران خوب بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1817714 |
13 فروردين 1401 ساعت 16:41 |
621 |

0نظرات

ما نقاط ضعف مس را شناسایی کرده ایم