ساوتگیت: انگلیس می تواند قهرمان جام جهانی شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انگلیس در جام جهانی 2022 قطر شرکت می کند که آخرین بار در سال 1966 قهرمان شده بود و در جام جهانی قبلی در نیمه نهایی به کرواسی باخت.
آنها امروز پس از تساوی در دوحه با رقبای مرحله گروهی خود دیدار خواهند کرد و امیدوارند به آرزوی 56 ساله خود برای لیگ پایان دهند.

ساوت گیت در آستانه قرعه کشی گفت: ما در چهار سال گذشته عملکرد ثابتی از خود نشان داده ایم و یکی از تیم هایی هستیم که می توانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. اگر بتوانیم مانند یورو 2020 به فینال برسیم، این بار می توانیم برنده شویم.
او در مورد شرایطی که تیم های بزرگ در آن حضور دارند، گفت: “اگر می خواهید کارهای بزرگی برای انجام دادن داشته باشید، باید این انتظارات را برآورده کنید.” کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت است و باید بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان دهیم. “این چالشی است که ما با آن روبرو هستیم.”
سرمربی تیم ملی انگلیس درباره تلاش‌های تیمش برای موفقیت در ماه‌های اخیر گفت: «وقتی سخت کار می‌کنید، می‌توانید به میزان قابل توجهی شکاف بین آنچه انتظار می‌رود و آنچه که احتمال وقوع دارد کاهش دهید و این باعث می‌شود تیم استرس کمتری داشته باشد. ما در تابستان توانستیم به خوبی با آن کنار بیاییم و در بازی با آلمان و در نیمه نهایی خوب عمل کردیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس معتقد است که این تیم شانس قهرمانی در قطر را دارد.


سرویس خبر شماره: 1817508 |
12 فروردين 1401 ساعت 11:56 |
572 امتیاز خبر|

3نظرات