پیکه: بازی با اسپانیول را به رئال ترجیح می دهم

جرارد پیکه مدافع بارسلونا از بازی مقابل اسپانیول بیشتر از بازی مقابل رئال مادرید لذت می برد.


سرویس خبر شماره: 1817505 |
12 فروردين 1401 ساعت 10:53 |
1,671 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا به طور کلی شرایط را برای این تیم تغییر داد و آنها خیلی سریع روند ریکاوری خود را طی کردند.
این تیم چند روز مانده به شروع بازی های ملی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 این تیم را شکست دهد تا با بیشترین قدرت بازگشت باشکوه خود را اعلام کند.
پیکه در مصاحبه ای با یکی از شخصیت های مطرح یوتیوب گفت: مدتی است که به اندازه کل بودجه اسپانیول پول دارم. من بازی در اسپانیول را بیشتر از ورزشگاه رئال مادرید دوست دارم، بنابراین وقتی اسپانیول به لیگ آمد، بسیار خوشحال بودم که توانستم به آنجا بروم و بازی کنم.”
او با اشاره به جو سنگین ورزشگاه اسپانیول گفت: دوست دارم وارد زمین شوم، آنها را وادار کنم سرم داد بزنند و بعد بخندند و این باعث عصبانیت آنها بیشتر می شود. فکر نمی‌کنم احساسی بهتر از این در دنیا وجود داشته باشد.»

ستاره باسابقه بارسلونا با اشاره به جو ورزشگاه سانتیاگو برنابئو افزود: من از این بازی بسیار بیشتر از بازی با رئال مادرید لذت می برم، سال ها است که خشم و کینه عجیبی بین دو تیم وجود دارد. هواداران رئال مادرید هستند. بسیار باکلاس و باکلاس و همیشه سعی می کنند خودشان رفتار کنند.”
پیکه در مادرید نیز بازی های متعددی برای تیم ملی اسپانیا انجام داد اما از سوی تماشاگران نیز هو شد. او گفت: من برای تیم ناراحت هستم زیرا این حق آنها نیست. این باعث می شود بهتر بازی کنم و انگیزه بیشتری به من می دهد. من از بچگی این مشکل را پشت سر گذاشته‌ام و آزارم نمی‌دهد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی