ساپینتو و تیمش برنامه حمله ندارند/ ستاره استقلال واقعا از نظر بدنی ضعیف است!

رضا رجبی در خصوص دیدار استقلال مقابل مس کرمان گفت: بازی بار فنی نداشت. تیم خیلی غیرمنتظره بود. مس کرمان از لیگ 1 آمده بود و بازیکنانی داشت که برای اولین بار می توانستند ورزشگاه آزادی را ببینند، اما موقعیت های گلزنی بسیار کمی داشتیم.

پیشکسوت استقلال با اشاره به خط دفاعی این تیم گفت: قبلا هم گفته بودم که استقلال باید با 4 مدافع بازی کند و در بازی دیروز این اتفاق افتاد. استقلال در فاز دفاعی مقابل مس کرمان تقریبا مشکلی نداشت اما در فاز هجومی واقعا شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشت. او خوب بازی نمی کند و موقعیت ایجاد نمی کند. امیدوارم این تیم بتواند در آینده شکل واقعی خود را پیدا کند. درست است، هیچ یک از هواداران از نوع بازی و شرایط راضی نبودند. تنها نکته مثبت این بازی سه امتیازی بودن استقلال است.

رجبی با اشاره به خط هافبک استقلال افزود: روزبه چشمی اصلا در زمین حضور نداشت. او توپی برای بازی ندارد. هافبک خلاقانه هم نداریم، توپ از کناره می رود و در نهایت ارسال می شود. این همان بازی بود که دیشب دیدیم. به هر حال امیدوارم شرایط تیم در آینده بهتر شود. این تیم افراد بسیار خوبی دارد، اما شرح وظایف آنها نامشخص است. با هم سازگار نیستند.

وی افزود: این خیلی بد است. در حمله فلسفه گلزنی نداریم و در نهایت دیدیم که با پاس گل و برخورد گل خوردیم. یامگا این توپ واقعا استثنایی را به ثمر رساند. ساپینتو هنوز نتوانسته امضای مربیگری خود را به استقلال نشان دهد. خیلی وقت ها وقتی توپ به خط دفاع می رسد مستقیم بازی می کند. اصلا نمی توانی مسابقه را از پشت ببینی. تنها نکته مثبت این دیدار حضور تماشاگران و بانوان بود.

وی تصریح کرد: حرکات خارج از توپ در قسمت هجومی تیم بسیار کم است. اکثر بازیکنان ساکن هستند. تغییراتی که ایجاد شد کمکی نکرد. قائدی از نظر بدنی بسیار ضعیف است. سایر بازیکنانی که وارد زمین شدند چنین تاثیری نداشتند. امیدوارم در آینده شاهد استقلال بهتری باشیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال