ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی انتقام

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی با آلومینیوم برای شاگردان گل محمدی با توجه به نتایج اخیر دیدارهای دو تیم و دو تساوی سرخ پوشان در ابتدای قهرمانی بسیار حساس است و چیزی جز یک پیروزی و سه تساوی نیست. امتیازات برای این تیم راضی کننده نخواهد بود.

کمال صغنیا و میلاد سرلک بار دیگر زوج هافبک دفاعی پرسپولیس را تشکیل دادند. در خط حمله سعید صادقی و مهدی ترابی وینگرهای این تیم هستند و سروش رفیعی پشت مهاجم بازی می کند.

تنها تغییر یحیی در خط حمله پرسپولیس است. حامد پاکدل جایگزین مهدی عبدی در فیکس پرسپولیس شد تا در ورزشگاهی که به خوبی می شناسد، دروازه تیم سابقش را باز کند. یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس نیز نیمکت نشین است و با توصیه یحیی می تواند به بازی بیاید.

یحیی گل محمدی با حداقل تغییرات تیمش را با آلومینیوم اراک وارد میدان می کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی انتقام

یحیی گل محمدی در این بازی با کمترین تغییرات تیمش را وارد زمین خواهد کرد. او در چارچوب هدف علیرضا بیرانوند به دنبال ثبت سومین کلین شیت متوالی خود است. خط دفاعی قرمزها با توجه به عملکرد دفاعی قوی این تیم بدون تغییر باقی ماند. فرشاد فرجی و گئورگی گلسیانی در مرکز خط دفاع، دانیال اسماعیلی فر در سمت راست و علی نعمتی در سمت چپ خط دفاع بازی می کنند. با وجود پخش ITC، مرتضی پورعلیگنجی برای این بازی محروم است و خط دفاعی قرمزها بدون تغییر باقی مانده است.


سرویس خبر شماره: 1840367
04 سپتامبر 1401 در 12:18 ب.ظ |
8.1 هزار امتیاز خبر|

12نقطه نظر

یورگن لوکادیا یا حامد پاکدل؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، کمال سهدنیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و حامد پاکدل.



مجله اخبار فوتبال داخلی

قرمزها در آخرین بازی مقابل آلومینیوم در جام حذفی با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند و دو دیدار قبلی دو تیم در اراک نیز به سود میزبان به پایان رسیده است تا همه چیز برای پرسپولیس انتقام به نظر برسد.