ستاره آرژانتینی پردرآمدترین بازیکن ایتالیا شد


سرویس خبر شماره: 1975428
4 نوامبر 1402 در 5:51 بعد از ظهر |
2.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اینتر قرارداد لائوتارو مارتینز را تمدید کرد تا او به پردرآمدترین بازیکن سری آ تبدیل شود.

ستاره آرژانتینی پردرآمدترین بازیکن ایتالیا شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر با استفاده از تجربه جدایی روملو لوکاکو نمی خواهد یکی دیگر از مهاجمان معروف خود را از دست بدهد.

لائوتارو مارتینز که از سال 2018 در اینتر بازی می کند، یکی از تاثیرگذارترین ستاره های این تیم در فصل های اخیر بوده است.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت تایید کرد که اینتر در حال پیگیری برنامه تمدید قرارداد مارتینز است. بر اساس این گزارش، مذاکرات در حال حاضر آغاز شده است.

در حالی که قرارداد فعلی ستاره آرژانتینی تا سال 2026 اعتبار دارد، آنها بر روی امضای قراردادی تمرکز کرده اند که او را تا سال 2028 در میلان نگه دارد.

(1945289

تنها مدت قرارداد تمدید نخواهد شد و او به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر ایتالیا تبدیل خواهد شد. لائوتارو در حال حاضر سالانه 6 میلیون یورو دستمزد خالص دریافت می کند.

اما تمدید لائوتارو تنها مورد در دستور کار اینتر نیست. مذاکرات برای حداقل 3 بازیکن دیگر در حال حاضر آغاز شده است. جدی ترین مورد مربوط به هنریک مخیتاریان است: قرارداد بازیکن ارمنی در پایان فصل به پایان می رسد و باشگاه به او پیشنهاد تمدید دو فصل دیگر را می دهد.

فدریکو دیمارکو دیگر بازیکن مورد نظر اینتر است: این وینگر با افزایش دستمزد 4 میلیونی نسبت به فصل 2024-2025 قرارداد خود را تا سال 2028 تمدید خواهد کرد. دنزل دامفریس تقریباً به اندازه دیمارکو دستمزد می گیرد و قرارداد او نیز در دستور کار است.

مجله اخبار فوتبال خارجی