حرفی از نیمکت پرسپولیس با بارهای سنگین!


سرویس خبر شماره: 1975427
4 نوامبر 1402 در 5:40 ب.ظ.
18000 |

91نقطه نظر

پارسال 700 میلیارد خرج کردند اما الان به سقف نرسیده اند؟

مدیر مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس با انتشار یادداشتی کوبنده به چند تیم رقیب اتهامات جدی وارد کرد.

حرفی از نیمکت پرسپولیس با بارهای سنگین!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، موضوع رعایت مقررات نقل و انتقالاتی فوتبال ایران همچنان در فضای هواداران و مسئولان بحث برانگیز است و حالا پس از کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان، باشگاه استقلال زیر بار رقبای خود قرار گرفته است.

در همین حال علیرضا اشرف مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس در اینستاگرام خود یادداشتی تند منتشر کرد که در ادامه می خوانید:

دو ماه از شروع لیگ می گذرد اما همچنان شاهد دور زدن قانون سقف قراردادها توسط چند تیم به مضحک ترین شکل ممکن هستیم. چرا قانونی که معلوم نبود در حالی که نه ضمانت اجرا داشت و نه قابل کنترل بود تصویب شد؟
همه چیز برای هواداران فوتبال روشن است اما این سوالات بی پاسخ مانده است:

* دو باشگاهی که طبق مستندات و اظهارات سرانشان در فصل گذشته بین 490 تا 700 میلیارد برای بازیکنان و مربیان خود هزینه کردند، امسال چگونه سقف را رعایت کردند؟

* باشگاهی که باید قرارداد چند بازیکن را اصلاح می کرد، چطور توانست کارت بازی دو بازیکن جدیدش را بگیرد؟! آیا فدراسیون یا رسانه ها دیده اند که قرارداد چند نفر بازنگری شده است؟

*عضو محترم هیئت مدیره که به درستی تخلفات یک باشگاه را تقبیح کرد چرا پس از اظهارات و تهدیدهای مدیرعامل این باشگاه سکوت اختیار کرد؟ چرا بعد از این اعلامیه تمام خواسته های این باشگاه به طور کامل برآورده شده است؟ آیا فدراسیون باید از یک باشگاه بترسد؟؟

* مگر قرار نیست همه از قانون جدید پیروی کنند؟ پرسپولیس که قراردادهایش مثل فصل قبل شفاف است، چه فرقی با باشگاهی دارد که برای گرفتن کارت بازی بازیکن جدیدش، هر هفته دست به یک نمایش خنده دار کسر قرارداد چند بازیکن می زند؟ مگر می شود قراردادها را عوض کنند و بگذارند سازمان لیگ هر کاری می خواهد انجام دهد؟ مهد کودک؟؟؟

* کسر یک بازیکن از پرسپولیس به دلیل مالیات. ناعادلانه کدام بازیکنان و مربیان خارجی برای پرداخت مالیات خود در لیگ حضور دارند؟ شک نکن کسی پیدا نمیشه مهم ترین نکته اینجاست که خیلی راحت می توانستند بگویند قرارداد گلسیانی را عوض کن و او را پس بده! نه این کسر یک امتیاز و ده میلیارد جریمه! با کسر امتیاز این ده میلیارد واقعا از کجا میاد؟؟

* آقایان کمیته انضباطی باید مجری عدالت باشید! باشگاهی که عضو هیئت مدیره اش به صراحت گفت اگر 40 میلیارد پول داشتیم ده درصد قراردادهای این فصل را می دادیم؟

* آقایان شورای فدراسیون! نگفتید این قانون برای برابری باشگاه ها وضع شده است؟ به این ترتیب؟ به نظر شما الان عدالت اجرا شده است؟ آیا پرسپولیس نمی تواند یک مهاجم گران قیمت بخرد و بعد رسما اعلام کند که قراردادش را قطع کرده است؟ چرا به قانون احترام گذاشت؟

یکبار برای همیشه بدون ترس و فرصت با این باشگاه ها برخورد کنید وگرنه همه تیم های لیگ حق اعتراض و شکایت از این دو باشگاه را دارند.

مجله اخبار فوتبال داخلی