ستاره استقلال مس، سه دیدار مهم را از دست داد!


سرویس خبر شماره: 2010311
4 آوریل 1403 ساعت 4:00 ق.ظ.
1000 امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کاپیتان عراقی دست محرم را در پوست گردو می گذارد

شانس حضور در المپیک پاریس چالش جدید محرم نویدکیا در مسابقات قهرمانی است.

ستاره استقلال مس، سه دیدار مهم را از دست داد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرینات مس رفسنجان از هفته جاری آغاز می شود. تمریناتی که مهم خواهند بود گم شده اند. منتظر محمد ستاره نیم فصل دوم محرم و مس که این روزها در اردوی تیم امید عراق حضور دارد در تمرینات نوروزی محرم نویدکیا غایب خواهد بود.

منتظر که بازوبند کاپیتانی تیم امید کشورش را نیز بر بازو می بندد، خود را برای حضور در جام ملت های آسیا در رده امید آماده می کند. مسابقاتی که در آن سه تیم برتر جواز حضور در بازی های المپیک 2024 پاریس را کسب می کنند. عراق در گروه B با تیم هایی از عربستان سعودی، تایلند و فیلیپین همگروه است و پس از سه دوره غیبت برای حضور در المپیک تلاش خواهد کرد.

این مسابقات قرار است از 27 فرودین در قطر برگزار شود و در صورت صعود عراق به دیدار فینال منتظر تا 23 اردیبهشت در اردوی امید خواهد بود و دیدار مس مقابل فولاد و گل گهر در لیگ و پیکان در جام حذفی را از دست خواهد داد. . داد

حضور البته منوط به تایید محرم نویدکیا سرمربی موفق مس خواهد بود. زیرا این مسابقات خارج از تقویم رسمی فیفا برگزار می شود و نفر اول کادر مس نمی تواند مجوز حضور را صادر کند.

2001202

وینگر محبوب این روزهای رفسنجان یکی از بازیکنان مورد اعتماد محرم در نیم فصل بوده و با درخشش در خط حمله این تیم به خوبی جواب این اعتماد را داده است و حالا باید دید نویدکیا چه تمهیداتی برای جای خالی این تیم خواهد داشت. این بخش ارزشمند تیمش .

شاگردان نویدکیا از روز یکشنبه تمرینات خود را برای دیدار مهم و جذاب هفته بیست و دوم مفابل استقلال آغاز می کنند. دیداری که برای آبی های پایتخت نیز بسیار مهم است. آنها به دنبال جبران حذف خود در پلی آف مقابل نارنجی پوش رفسنجان خواهند بود.

گفتنی است، طبق برنامه مس در روزهای آینده دو بازی دوستانه برگزار می کند تا با آمادگی کامل مسابقات لیگ را از سر بگیرد. منتظر نیز پس از پایان اردوی تیم امید عراق که این روزها در بصره برگزار می شود به اردوی مس اضافه می شود تا برای دیدار با استقلال آماده شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی