ستاره سابق پرسپولیس دیبالا را ترک نمی کند!

شجاعی با چند سکوی ملی مصدوم شد و در این مدت خارج از تیم اصلی تمرین کرد. به نظر می رسد پنالتی و گل حساس امروز بار دیگر راه را برای ستاره نساجی هموار کرده است و حفظ تمرکز علیرغم زمان کوتاه حضور در زمین نشان از آمادگی روحی شجاعانه دارد. در این بین سکوهای ورزشگاه اراک با گلوله های برفی به استقبال تشویق شجاعی رفتند اما علی همچنان در کنار هم تیمی هایش به شادی ادامه داد.

شجاعی و دوستانش هفته آینده در لیگ برتر در ورزشگاه وطنی میزبان استقلال خواهند بود و این دیدار فرصت خوبی است تا مطهری و شجاعی در ابتدای فصل دوباره به جدول امتیازات برسند.

نساجی مازندران با پنالتی علی شجاعی با حذف آلومینیوم اراک را از دور مسابقات حذف کرد.

ستاره سابق پرسپولیس دیبالا را ترک نمی کند!

بازی فشرده و فشرده دو تیم بدون عبور توپ از خط دروازه به وقت اضافه رسید. در وقت اضافه نساجی تمایل بیشتری برای رفتن به ضربات پنالتی داشت. روی نابغه واقعی و پنالتی گیران خوب تیم حساب ویژه ای باز کرده بودند. حامد شیری بهترین گلزن نساجی در این فصل تمام ضربات پنالتی خود را در دروازه حریف به ثمر رساند و مطهری برای بستن بر کیک در فاصله 2 دقیقه مانده به پایان بازی اسلحه مخفی خود را به زمین چمن امام خمینی (ره) اراک فرستاد. سرمربی سابق پرسپولیس از تجربیات خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کرد و بار دیگر علی شجاعی را برای زدن یک پنالتی به ترکیب خود اضافه کرد.


سرویس خبر شماره: 1871731
اسفند 12, 1401 در 03:53 |
349 امتیاز خبر

0نقطه نظر

نساجی در بین هشت تیم حذفی

عکس ها: محمد عباسی

1804310
1804307
1804306
1804308
1804309
1804305



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلومینیوم اراک در دو جام حذفی و با فاصله کمتر از ده ماه مقابل شمالی ها قرار گرفت. ابتدا اردیبهشت امسال و در فینال نساجی با تک گل مهرداد عبدی پیروز شد. امروز در دور هجدهم ایرالکو این بار در ضربات پنالتی از دور رقابت ها کنار رفت.

در حالی که قرار بود علی شجاعی جزو 5 پنالتی اول باشد، مطهری روی آخرین ضربه شرط بندی کرد و ترجیح داد آن را پشت حساس ترین ضربه لیگ قهرمانان ارسال کند. شجاعی با تمرکز کامل توپ را وارد دروازه پورحمیدی کرد. دیبالا هر چقدر هم که قبل از ضربه آرام و متمرکز بود، بعد از ضربه مثل فنر حلزونی پرید و این بار به جای تماشاگران نصر، ماسک دیبالای خود را روی صورتش گذاشت.