بدون موفقیت در مقابل روزهای سخت پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سغدنیا که به عنوان یکی از ستاره های نفت تهران به پرسپولیس پیوسته بود، طی چند فصل اخیر کم کم به عنوان یکی از مهره های شاخص پرسپولیس مطرح شده است.


سرویس خبر شماره: 1871733
03 مارس 1401 ساعت 04:00
554

0نقطه نظر

بازیکنی که ردپایش در جام های چند فصل اخیر پرسپولیس دیده می شود و بر اساس همین درخشش در مقطعی پیراهن تیم ملی را هم به دست آورد. با این حال کاپیتان دوم پرسپولیس در این فصل شانس زیادی برای حضور در ترکیب قرمزها نداشته و در کنار سینا اسدبیگی و میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی این رقابت ها حضور داشته است.

1804315

کاپیتان پرسپولیس هم مانند یکی از باتجربه های سرخ ها که در قهرمانی های اخیرشان حضور داشت، نمی خواهد ماجراجویی سرخ ها در نقش جهان متوقف شود.

بدون موفقیت در مقابل روزهای سخت پرسپولیس

هافبک سرخ پوشان که سابقه گلزنی مقابل سپاهان را نیز در کارنامه دارد، حالا با انگیزه ای متفاوت پا به عرصه جهانی گذاشته و امیدوار است تیمش مانند روزهای اوج بتواند از این نبرد سخت پیروز بیرون بیاید و به صعود صعود کند. نکته ها. کاپیتان سرخ ها با هدف پشت سر گذاشتن این مرحله و افزایش انگیزه تیمش برای قهرمانی، بازی امروز را دنبال می کند و باید دید آیا می تواند این انرژی را در زمین پیاده کند و برای تیمش موفقیت به ارمغان بیاورد. در مقابل خط هافبک قوی و حمله طلایی ها.

1804316



مجله اخبار فوتبال داخلی

در این فصول، ساقیدنیا که بازیکنی برجسته در تیم سرخ ها بود، با همان جاه طلبی که از دوران برانکو ایوانکوویچ به ارث برده بود تا موفقیت های زیر را به زنجیر بکشد و در دوران گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی به دنبال آن باشد، اخیراً تلاش کرده است. روزی که بازیکنان این تیم را از اهمیت بازی با سپاهان و نتیجه آن در ادامه دوره آگاه کند و با انگیزه برتر هم تیمی هایش را برای موفقیت در این دیدار آماده کند.