ستاره عزیز رئال مادرید مشتری ندارد!


سرویس خبر شماره: 1816670 |
04 فروردين 1401 ساعت 23:40 |
2,862 |

0نظرات

با این حال، ماریو کورتگانا، گزارشگر گل و مارکا، گزارشی از آینده این ستاره بلژیکی منتشر کرده و مدعی شده است که رئال مادرید قصد دارد این بازیکن را در تابستان آینده بفروشد. این گزارش به خود هازارد اشاره می کند اما قصد دارد تا پایان قراردادش در سال 2024 در رئال مادرید کار کند. مارکا همچنین ادعا می کند که این بازیکن در حال حاضر مشتری خاصی ندارد و حتی اگر با جدایی موافقت کند، رئال برای فروش او مشکل خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

هازارد تنها 8 دقیقه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن بازی کرد، در حالی که در بازی برگشت کاملا روی نیمکت بود. او همچنین این فرصت را داشت که در ال کلاسیکو بازی کند، جایی که رئال مادرید به دلیل مصدومیت از کریم بنزما و گرت بیل ناکام ماند تا اوضاع برای این بازیکن بدتر شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان 2019 بود که رئال مادرید با پرداخت مبلغ هنگفتی 130 میلیون یورویی، ادن هازارد را به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو به خدمت گرفت. هواداران رئال مادرید امیدوار بودند روزهای درخشان ادن هازارد در چلسی را با لباس تیم محبوبشان تکرار کنند، اما همه چیز برای ستاره بلژیکی پایین آمد و حالا احتمال جدایی او به پایان رسیده است، بزرگتر از همیشه.

ستاره بلژیکی پس از روی کار آمدن کارلو آنچلوتی نتوانست به شکوه سابق خود بازگردد و حتی در دیدارهای داخلی بار دیگر دچار مصدومیت شد و از این رو کابوس های این بازیکن همچنان ادامه دارد. در واقع همه چیز دست به دست هم می دهد تا رئال مادرید از هازارد ناامید شود و قطعا شایعات جدایی او از این تیم قوت می گیرد.

رئال مادرید به دنبال فروش ادن هازارد است اما این بازیکن مشتری مهمی ندارد.