سخنان تند عشقش خطاب به پورموسوی: مسئولین وارد شوند!


سرویس خبر شماره: 2016223
2 اردیبهشت 1403 ساعت 22:41 |
12.5 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

این استقلال از ملاثانی تو را به لیگ برتر رساند

ابراهیم اشکش سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان از لغو دیدار ملاثانی و فجر به شدت عصبانی بود.

سخنان تند عشقش خطاب به پورموسوی: مسئولین وارد شوند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم اشکش سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل مس سونگون در نشست خبری حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران گفت: بازی بسیار پر جنب و جوش و تاکتیکی را شاهد بودیم. می دانستیم با تیمی بازی می کنیم که در دور دوم 21 امتیاز با 6 برد، 3 تساوی و 1 باخت داشتیم و مربی با دانش و شخصیتی مثل آقای کلانتری با آنها کار می کند. خوشبختانه این مسابقه تماشاگران زیادی را به خود جلب کرد و این مسابقه پر از اتفاقات مختلف بود. بازی خوبی بود و خوشبختانه توانستیم پیش بیفتیم و در مورد اخراج بازیکنمان حق را به داور دادم و داور کوبل قضاوت خوبی داشت. در صحنه ای که منجر به پنالتی شد، صحنه را ندیدم و کارشناسان باید نظر بدهند. این یک تساوی با ارزش خارج از خانه است که می توانست به 3 امتیاز منجر شود.

او ادامه داد: افراد حاضر در خط فکر می کردند که گل از دست رفته آفساید است زیرا من از این صحنه بی خبر بودم.

1874815

اشکش با اشاره به برگزار نشدن دیدار استقلال ملاثانی و فجر شهید سپاسی تاکید کرد: برای فوتبال استان خوزستان متاسفم. استقلال ملاثانی تیمی غیور و شریف در خدمت فوتبال کشورمان است. این تیمی است که توان مالی ندارد و همیشه با افتخار کار کرده است. شاگردان سابقم برای رفت و برگشت از من 4 امتیاز گرفتند که این یعنی افتخارآفرین هستند. ما به دنبال فوتبال پاک هستیم و عده ای در مسابقات و کنفرانس ها دروغ می گویند که انگار دروغگویی مد شده است. فوتبال در این منطقه باید محافظت شود زیرا مسئولیت اجتماعی خود را به درستی انجام می دهد. ورزشگاه شهدا ملاثانی شهدای آجین نام دارد و از لیگ 2 4 سال است که این ورزشگاه تکمیل نشده است و در اهواز زمینی به آنها داده نشده است. گفتند به آنها میدان بدهیم تا با فجر بازی کنند و من به آقای امیرحسین فراهانی گفتم اگر مسابقه در اهواز برگزار شود، شایعات کمتر می شود. اگر آخرین گزینه بازی مسجد سلیمان بود، مردم این شهر مردم بزرگی هستند و زمین را به هموطنان خود می دهند. سازمان لیگ تصمیم درستی گرفت و شایسته نبود فجر در زمین ما بازی کند. الان این شبهه وجود دارد که مثلاً استقلال خوزستان با استان فارس که این همه مدت با تیم استقلال ملاثانی کار می کند ربطی دارد یا خیر، اما آقای پورموسوی بهانه کارگردانی است. بدون ملاثانی، م، برای موسوی، بدون ملاثانی صعود نمی کردی… ملاثانی هم فجر و هم خیبر را برد و همین کافی بود که امروز برایشان کاری کنی. اما بچه های خوب اهواز از تیم کنار گذاشته شدند. آقای پورموسوی روش شما اشتباه است. آمدی شغل دیگران را به نام خودت گرفتی و در لیگ برتر سکاندار شدی. و نتایج وحشتناکی گرفتی!

او اضافه کرد: تیم استقلال از نظر بازیکن در رده سوم لیگ برتر قرار دارد. آقای نجفی از تیم حمایت کرد، اما نتایج به دست آمده به کل ماجرا مرتبط است. امروز شما با من و مسجد سلیمان دشمنی ندارید، بلکه با فوتبال استان دشمنی دارید و دلیل بر عدم برگزاری مسابقه شدید. انشاالله خودت مسئول خواهی بود. مسئولان بیایند بررسی کنند چرا به تیم محبوب استان میدان نمی دهند. اگر قرار بود امسال 3 تیم سقوط کنند، هر سه تیم خوزستانی بودند. متاسفانه یا خوشبختانه فقط 2 تیم از ما سقوط کرده اند و با این حال سوال این است که چرا می خواهید با نفت مسجد سلیمان دشمنی کنید؟

1852322

سرمربی نفت مسجد سلیمان تاکید کرد: باید از تیمی از این استان حمایت کنید تا جایگزین شود تا نشاط مردم تحت تأثیر قرار نگیرد. بچه های من از اینکه امروز به تساوی رسیدند حسودی کردند و من مشکلی نداشتم. آقای سیروس پورموسو شما شخصاً اطمینان دادید که زمینی را واگذار نکردند و امیدوارم مسئولان بیایند و بررسی کنند که آیا کارخانه بزرگ گروه ملی لنگ 120 میلیون تومان می ارزد تا پول زمین را بگیرند. آقایان سهیل مهدی و بهاروند آمدند صحبت کردند و گفتند با نامه شما بدهی درآمدهای استقلال ملاثانی را برای چند جلسه قبلی و این مسابقه کم می کنیم. سازمان لیگ اینگونه پشت این اتفاق بود و چه فکری برای عدم برگزاری این مسابقه داشتند؟ مدیران ارشد باید مراقب باشند و این مسابقه به تعویق بیفتد زیرا اکنون لیگ آزاد بازی خراب شده است. نقشه بود!

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: امسال چهارمین سال بازی استقلال ملاثانی در لیگ یک است و هیچ گاه بازی این تیم در خوزستان لغو نشده است.

من به تیم فجر احترام می گذارم اما چه شد که تیمی که رقیب مستقیم نفت مسجد سلیمان است به استان خوزستان آمد و نفت مسجد سلیمان مظلوم و استقلال ملاثانی مظلوم در این شرایط قرار گرفتند! برای چی؟ چون نتایج یک سرمربی مشخص است. چون یک سرمربی برای کل استان نقش دارد. من در مورد داستان پشت این داستان صحبت خواهم کرد! از مسئولان محترم می خواهم خوب نگاه کنند و ببینند دلیل بازی نکردن ما چه بوده است. اگر دلیل دیگری برای عدم بازی وجود داشته باشد، مسابقات لیگ تحت تاثیر قرار می گیرد. گفتند اجاره زمین از درآمد تیم پرداخت شده و مشکل پول حل شده است، اما سوال اینجاست که مشکل چیست؟

مجله اخبار فوتبال داخلی