“تعظیم کن” – مایکل اوون توسط جادوگر لیورپول در پیروزی مقابل فولام شگفت زده شد

مایکل اوون به یکی از بازیکنان لیورپول گفت که پس از یک بازی زیبا پس از پیروزی 3-1 قرمزها مقابل فولام در روز یکشنبه، “تعظیم” کند.

شاگردان یورگن کلوپ با یک ضربه آزاد زیبا از ترنت الکساندر-آرنولد درست پس از نیم ساعت بازی در کریون کوتیج در مسیر پیروزی قرار گرفتند، گلی که مهاجم سابق LFC را شگفت زده کرد.

با تماشای تولیدات لیگ برتر، این بازیکن 44 ساله فوران کرد: “این یک ضربه آزاد باورنکردنی است – ترنت الکساندر-آرنولد، تعظیم کنید. این کاملا زیباست.»

بیشتر بخوانید: گری نویل از کاری که جادوگر لیورپول در دو دقیقه اول مقابل فولام امروز انجام داد شگفت زده شد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) پاسخ 8 کلمه ای درخشان کلوپ به خبرنگار نشان می دهد که هواداران لیورپول چقدر دلتنگ او خواهند شد.

ترنت همچنین در اوایل فصل در بازی معکوس در آنفیلد از یک ضربه آزاد به گل رسید، اگرچه این گل رسماً به عنوان گل به خودی برند لنو پس از انحراف توپ از دروازه بان فولهام در مسیر دروازه به تور شناخته شد.

این بار هیچ بحثی وجود نداشت که کاپیتان لیورپول از روی ضربات ایستگاهی نام خود را در برگه امتیاز ثبت کند، در حالی که با یک برنده دیرهنگام در آن بازی مهیج 4-3 بر روی کوتاجرز در دسامبر به گل رسید.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

رکوردها نشان می دهد که این بازیکن 25 ساله اکنون 8 ضربه ایستگاهی برای قرمزها به ثمر رسانده است که آخرین ضربه آزاد او قبل از امروز مربوط به پیروزی 3-0 در لستر در اواخر فصل گذشته (Transfermarkt) بود.

گل ترنت فقط پاداش عملکرد کلی عالی بود، با فاصله پاس او بلافاصله تیم کلوپ را تهدیدی بسیار بزرگتر از زمان بازگشت او به ترکیب اصلی مقابل آتالانتا در پنجشنبه شب بود.

واکنش تند اوون به خیره کننده نایب کاپیتان مقابل فولام کاملا موجه بود.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/21/owen-praise-trent-free-kick-fulham/ منبع: