سخنان جالب عنایتی در مورد کسالت نکونام


سرویس خبر شماره: 2011516
12 آوریل 1403 در 9:49 ب.ظ.
21.7 هزار |

27نقطه نظر

مستاجران چیزها را بزرگ می کنند.

رضا عنایتی می گوید سوء تفاهم باعث دلخوری او و جواد نکونام شد.

سخنان جالب عنایتی در مورد کسالت نکونام

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مشاجره رضا عنایتی و جواد نکونام پیش از دیدار پیکان و استقلال آغاز شد. وقتی عنایتی استقلال را تیمی پردرآمد توصیف کرد، نکونام که از این حرف ها راضی نبود، در واکنش به این موضوع گفت که تیمی با عملکرد بالا، تیمی است که نتوانسته به المپیک بازی ها راه پیدا کند.

مدتی بعد و قبل از بازی پرسپولیس و پیکان، عنایتی در نشست خبری پس از تمجید از عملکرد ارتش سرخ گفت که امیدوار است اسمار ویرا از تعارفات او ناراحت نشود، به همین دلیل این شکلی هم نکونام را کنایه کرد.

با این حال این دو سرمربی در حاشیه بازی دوستانه استقلال و پیکان در تعطیلات نوروزی روابط گرم خود را حفظ کردند و به دردسرهای خود پایان دادند.

عنایتی در گفتگو با برنامه نوروزی فوتبال گفت: همیشه سوء تفاهم وجود دارد، یک چیزی که ما همیشه از دست داده ایم صحبت رودررو است. اگر واسطه بیاید وسط و دو کلمه روی حرف من بگذارد و به دیگری بگوید، نظر آن شخص چیز دیگری می شود. اگر رودررو حرف بزنیم یا عصبانی می شویم و می رویم یا می فهمیم که سوء تفاهم است.

2005479

وی سپس در خصوص حل این اختلافات گفت: یک سوء تفاهم بزرگ پیش آمد. حالا که تموم شد دیگه نمیخوام در موردش حرف بزنم. صفحات و افراد زیادی برای استخدام وجود دارد که دوست دارند نامه را به سرعت معکوس و بزرگ کنند. متاسفانه اجاره صفحات و افراد بسیار آسان شده است. من صریح صحبت می کنم؛ بگذارید مستاجر در این تعطیلات خسته شود.

سرمربی پیکان درباره علت این مشکلات توضیح داد: من از اول نه با جواد و نه با هیچ یک از دوستانم مشکلی نداشتم. ما همبازی بودیم و 7-8 سال در تیم ملی با هم بازی کردیم. تنها فردی که بعد از فوتبال با او در ارتباط بودم جواد بود و حداقل دو بار با هم صحبت کردیم. الان تموم شد و خدا رو شکر.

مجله اخبار فوتبال داخلی