سردار آزمون به همین دلیل از رم جدا خواهد شد

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در ابتدای فصل با قراردادی قرضی یک فصل بایرلورکوزن را ترک کرد تا فوتبالش را در سری آ ایتالیا ادامه دهد.

قرارداد رم با سردار آزمون یک فصل بود و این بازیکن ایرانی در صورت فعال نشدن بند خرید دائمی باشگاه رم باید از این تیم جدا شود و به بایرلورکوزن بازگردد. در این زمینه سران دو باشگاه با هم دیدار کردند اما به دلیل تقاضای مالی شدید باشگاه آلمانی (12.5 میلیون یورو) برای جدایی آزمون، سران رومی تمایلی به جذب دائمی او ندارند و به گفته ایتالیایی سایت “ilromanista”، سردار آزمون در پایان فصل رم قطع می شود.

این سایت در خبر خود می نویسد: رم مهاجم مرکزی خود را نمی خرد، برای فصل آینده روی نام های دیگری تمرکز کرده است. تیم های رم و بایرلورکوزن عصر پنجشنبه 30 اردیبهشت در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه «بی آرنا» به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بازی رفت در ورزشگاه «المپیک» برگزار شد و تیم بایرلورکوزن موفق شد با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود را شکست دهد.

رم برای جبران نتیجه خود در آلمان کار سختی پیش رو خواهد داشت، اما ‘دانیله دروسی’ ناامید نخواهد شد. رمی از فرصت های از دست رفته در بازی رفت مقابل بایر لورکوزن متاسف است. همچنان شک و شبهه ها بر سر سهمیه رم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده باقی است و باید دید این تیم در پایان این فصل به چه رتبه ای در سری آ خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: پیش بینی سردار آزمون از شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال

سرویس اخبار فوتبال خارجی