سفر نفس گیر استقلال و پرسپولیس در اوج/ روی سر خارجی ها + عکس


پرسپولیسی ها در حالی موفق شدند تیم نساجی 10 نفره شهر قائم شهر را شکست دهند که استون اورونوف دو بار در دقایق 6 و 69 دروازه حریف را باز کرد تا سه امتیاز مهم دور رفت را برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد.

نقش اورونوف در هفته های گذشته – به خصوص در نیم فصل دوم که پرسپولیس به آن پیوست – توسط همه پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس غیرقابل انکار توصیف شده است و به نظر می رسد این بازیکن همچنان نقش مهمی در پایان پرسپولیس ایفا کند. -موقعیت فصل

اما خارجی های استقلال هم در تهران به گریه جواد نکونام پاسخ دادند. در شرایطی که استقلال هم مانند پرسپولیس در شرایط سختی مقابل ذوب آهن از میهمان عقب افتاد، جلال الدین مشاریپوف در دقیقه 64 و گوستاوو بلانکو در دقیقه چهارم وقت های تلف شده دروازه محسن فروزان را به 2 بار باز کردند تا استقلال همیشه در آستانه بازی باشد. صدر جدول رده بندی و همچنان رهبر قهرمانی باقی می ماند.

از این گروه سه نفره، دو بازیکن در نیم فصل به مغرب زمین پیوستند که دو بازیکن ازبکستانی نیز در بین آنها حضور داشتند و بلانکو در ابتدای فصل در شرایط سختی به عضویت استقلال درآمد. اما حالا این سه خط حمله اصلی پرسپولیس و استقلال در هفته های اخیر مورد حمایت قرار گرفته اند و به نظر می رسد در بازی های باقی مانده از چهار دیدار اخیر همچنان جزو بازیکنان اصلی باشند.

سفر نفس گیر استقلال و پرسپولیس در اوج/ روی سر خارجی ها + عکس
صفحه سه بازیکن استقلال و پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات و تاریخ پایان قراردادشان

لازم به ذکر است؛ این سه بازیکن تا پایان فصل آینده لیگ برتر با پرسپولیس و استقلال قرارداد دارند. بر اساس آنچه در صفحه نقل و انتقالات این بازیکنان آمده است، اورونوف، ماشاریپوف و بلانکو تا 18 تیر 1404 با تیم های پرسپولیس و استقلال قرارداد دارند و در همین راستا هواداران این دو تیم در تعجب هستند که آیا یک بار دیگر هم خواهند داشت. شاهد یک جدایی تلخ در پایان فصل باشیم. به راحتی می توان فهمید که آیا آنها مورد علاقه آنها خواهند بود یا خیر.

بیشتر بخوانید: استقلالی ها و پرسپولیسی ها از 3 بازیکن خارجی درس می گیرند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال